به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۴۶۲۶۴
با وجود تبلیغات وسیع برای دو فیلم ارگانی- سفارشی

بی‌عدالتی در تبلیغات اکران نوروزی هم جواب نداد؛ «مصادره» در صدر

گروه هنری: با وجود تبلیغات وسیع صداوسیما برای دو فیلم ارگانی- سفارشی (به وقت شام و لاتاری) فیلم «مصادره» ساخته "مهران احمدی" با بازی "رضا عطاران" به عنوان یکی از شانس های رکوردزنی در سینمای ایران شروع خوبی در هفته دوم داشت و 4,866,474,000 تومان فروخت و با فاصله زیاد در صدر جدول اكران نوروزی 97 قرار دارد.
بی‌عدالتی در تبلیغات اکران نوروزی هم جواب نداد؛ «مصادره» در صدر
مهران احمدی کارگردان فیلم موفق و پر فروش «مصادره» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بی عدالتی در تبلیغات فیلم‌های در حال اکران گلایه کرد. او در یادداشتی کوتاه در این باره نوشت: "من اینجا در صفحه شخصی خودم فیلم مصادره را تبلیغ میکنم چون جای دیگری برای تبلیغ بمن نمی دهند. چون من ایرانی نیستم لابد.چون فیلم من ایرانی نیست لابد .چون من اجنبی هستم شاید.چون من خدا ندارم انگار. چرا من یک ایرانی هستم . فیلم ایرانی ساختم.من دشمن نیستم و خدا دارم. خدایی که در این نزدیکی. نزدیک تر از رگ گردن به شما. مراقب باشید،مراقب خدای من باشید که خودش گفت وای از اه مظلوم"
 

مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۱/۱۱ ۱۳:۳۸
نفرین بر این رانتها اختلاسها امتیازها و.... (359046)
۱۳۹۷/۰۱/۱۱ ۱۸:۰۰
همه باید در گروهها برای این فیلم تبلیغ کنند و با رفتن به سینما باعث فروش این فیلم شوند (359050)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۱/۱۱ ۱۸:۴۵
مطئنا تلویزیونی که برای پفک نمکی جای تبلیغ داره، برای فیلم هم امکان تبلیغ میذاره! از خداش هم هست. همین قبل از عید میدیدی مثلا چهار تا فیلم سینماها رو تبلیغ میکرد. مثل سایر پیام های بازرگانی. اینکه من جای تبلیغ ندارم به نظرم فقط حرفه. مگر این که آقای تهیه کننده نخواد پول بابت تبلیغ تو تلویزیون بده!!! (359051)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۱/۱۲ ۰۰:۲۳
ضرب المثلی چینی می گوید:چانگ چینگ چونگ که ترجمه فارسی آن چنین است:وقتی انگشتی ماه را نشان می دهد آدم ..؟.انگشت را نگاه میکند. (359052)