به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۱۴۶۳۴۸

تماس تلفنی از اوین + وصیت بقایی برای دفن!

گروه سیاسی: سایت حامی احمدی‌نژاد نوشت که حمید بقایی در تماسی از زندان گفته که شرایط روحی و‌ روانی‌ام بسیار خوب است و خطاب به یک خبرگزاری گفته است: فرزند خلف پدرتان نیستید اگر فیلم غذا خوردنم را منتشر‌ نکنید.
تماس تلفنی از اوین + وصیت بقایی برای دفن!
این سایت (دولت بهار) به نقل از حمید بقایی نوشته است: اظهاراتی که درباره شرایط روحی و‌ روانی نامساعد بنده مطرح شده، چرند و کذب محض است. فشار اعتصاب غذا اگرچه اثرات سخت خود را بر جسم من تحمیل کرده اما شرایط روحی و‌ روانی بنده بسیار خوب است. وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد اظهارنظرهای کذب درباره شرایط روحی و‌‌روانی بنده اهداف دیگری را دنبال می‌کند. بنده تاکید می‌کنم که در زندان هیچ دارویی مصرف نمی‌کنم و خودکشی هم نخواهم کرد. بقایی با اشاره به ادعای کذب یک‌ خبرگزاری بدنام امنیتی مبنی بر اینکه او در زندان به صورت مفصل غذا خورده و در اعتصاب غذا نیست، گفت: متولیان این‌ رسانه فرزند خلف پدرشان نیستند اگر فیلم غذا خوردن بنده در زندان را منتشر نکنند!

وصیت حمید بقایی: در کنار شهدای ۳۰ تیر در ابن بابویه دفنم کنید
همچنین، همسر حمید بقایی در گفت و گو با دولت بهار درباره آخرین اظهارات او در ملاقات اخیر، خاطرنشان کرد: آقای حمید بقایی در این دیدار ضمن تاکید بر تداوم اعتصاب غذای کامل و خودداری از نوشیدن آب، شرط پایان دادن به این تصمیم را اعاده دادرسی در دادگاه علنی و ترخیص از زندان اعلام کرد. وی افزود: آقای بقایی تاکید کرد که ۲۴۰ روز در زندان انفرادی بوده و با احتساب اینکه هر روز انفرادی معادل ۱۰ روز زندان عمومی است، او ۲۴۰۰ روز در زندان ... بوده است. همسر حمید بقایی تصریح کرد: آقای بقایی گفت که تحت هیچ شرایطی خودکشی نخواهد کرد. او ضمن ادای احترام به مقام شهدای والامقام، با اصرار بر اعتصاب غذای خشک وصیت کرده است در صورتی که مقاومتش در برابر حکم دادگاهی که (........) می‌داند، موفقیت آمیز نبود، پیکرش در کنار شهدای سی تیر (قهرمانان مبارزه با استعمار رژیم سلطنتی انگلستان) در ابن بابویه و در نزدیکی شهید دکتر حسین فاطمی به خاک سپرده شود!

 
برچسب ها: حمید بقایی