به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۴۶۳۵۸

شطرنجبازان نوجوان ایران 5 مدال کسب کردند

گروه ورزشی: نمایندگان ایران در ادامه رقابت های قهرمانی شطرنج نوجوانان آسیا در تایلند، پنج مدال شامل 2 نقره و 3برنز بخش سریع را کسب کردند.
شطرنجبازان نوجوان ایران 5 مدال کسب کردند
به گزارش ایرنا، این رقابت ها از امروز و با حضور بیش از 570 شطرنج باز از 25 کشور آسیایی در شهر چیانگ تایلند آغاز شد و نمایندگان ایران در رده های سنی زیر 8 تا 18 سال دختران و پسران به این رقابت ها اعزام شدند.
شطرنجبازان نوجوان دختر و پسر ایران که ظهر امروز در دور اول بخش سریع قهرمانی شطرنج نوجوانان آسیا در تایلند 13پیروزی، یک تساوی و پنج شکست کسب کرده بودند در ادامه 'عسل ابراهیمی' و 'آرتین اشرف' مدال های نقره بخش سریع را از آن خود کردند.همچنین'ماهان رمضانی'،'مهدیس مهدوی' و 'رضا مهدوی' هم برنزی شدند.
در این رقابت ها 11بازیکن پسر و 8 بازیکن دختر حضور دارند.پیشتر در دور اول رقابت های بخش سریع 'بردیا دانشور'، 'مهدیس مهدی' ، 'امیر حسام جلالوند' ، 'طناز ازلی'، 'آنوشا مهدیان'، 'ماهان رمضانی'، 'پارسا خالصی'، 'آرتین اشرف'، 'عسل ابراهیمی'، 'رضا مهدوی'، 'آرمان حاکمی'، 'سحر معصومی' و 'وصال حامدی نیا' با غلبه بر حریفان خود به پیروزی دست یافتند .'زهرا حمدالهی' هم به تساوی رسید و 'آراد میار'، 'سینا رضایی'، 'امیرپارسا تواضع' 'پروا بهزاد نظیف' و 'آریا امیدی' هم مغلوب حریفان خود شدند.این رقابت ها تا 20فروردین ماه ادامه دارد.