به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۱۴۶۶۵۳

«آشغال‌های دوست‌داشتنی» بازهم بایکوت شد

گروه فرهنگ و هنر: «آشغال‌های دوست داشتنی» که فرم شرکت در جشنواره جهانی فجر را پر کرده بود توسط دبیرخانه جشنواره پذیرفته نشد و دلیل آن دریافت تعداد زیادی فیلم با کیفیت بالا در این جشنواره عنوان شد.
«آشغال‌های دوست‌داشتنی» بازهم بایکوت شد
محسن امیریوسفی در این مورد گفت:  در پنج بار ثبت نام در جشنواره فیلم فجر و جشنواره جهانی سال گذشته، «آشغال‌های دوست داشتنی» هیچگاه اجازه نیافت توسط هیئت انتخاب بررسی رسمی شود، ولی در این دوره از جشنواره جهانی فجر برای اولین بار این فیلم را بررسی و از لحاظ کیفی رد کردند که از این بابت از آقای میرکریمی تشکر می‌کنم. با آرزوی موفقیت برای برگزارکنندگان این جشنواره جهانی در انتظار قضاوت واقعی در مورد کیفیت «آشغالهای دوست داشتنی» در زمان اکران از طرف تماشاگران و اهالی مطبوعات می‌مانم.

"آشغال‌های دوست داشتنی" در سال ۱۳۹۱ بعد از دریافت پروانه ساخت به فیلمبرداری رسید ولی بعد از شش سال هنوز اجازه اکران عمومی نیافته است. ابراهیم داروغه زاده ریاست اداره نظارت و ارزشیابی عید امسال بابت اکران نشدن این فیلم از امیریوسفی عذرخواهی کرد و وعده داد به زودی این فیلم اکران خواهد شد.بازیگران "آشغال‌های دوست داشتنی" به ترتیب ورود عبارتند از: شیرین یزدانبخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی.
مرجع : ایسنا