به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۱۴۷۰۱۱

متن نامه دوم استعفای محمد علی نجفی

گروه سیاسی: محمد علی نجفی شهردار تهران امروز ۲۰ فروردین ماه در نامه‌ای خطاب به رییس شورای شهر دوباره از سمت شهرداری تهران استعفا داد. در متن این نامه آمده است:
متن نامه دوم استعفای محمد علی نجفی
برادر گرامی جناب آقای مهندس هاشمی
رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران ری و شمیرانات
با تقدیم سلام و ضمن تشکر از الطاف اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران که در جلسه مورخ ۱۹/۱/۹۷ که شورا نسبت به اینجانب ابراز شد و نهایتا رای مخالف ایشان با استعفای بنده تجلی یافت، به استحضار می‌رساند که به احترام نظر رییس شورای محترم اینجانب مجددا با پزشک معالج خویش مشورت کردم و امکان انجام عمل جراحی و تداوم معالجه توام با حفظ مسوولیت شهرداری جویا شدم.
متاسفانه ایشان مجددا بر قابل جمع نبودن این دو امر تاکید و پیشنهاد اکید داشتند که برای انجام مراحل درمان بیماری در اولین فرصت ممکن از مسوولیت خویش در شهرداری تهران کناره گیری کنم. لذا در کمال احترام و خضوع نسبت به اعضای محترم شورا تقاضا دارم ترتیب اتخاذ فرمایید که تا قبل ازاول اردیبهشت ماه قرار است مراحل جدی معالجه را آغاز نمایم، برای انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری اقدام لازم معمول شود. مجددا تاکید می‌کنم که بنده آمادگی برای همکاری و همراهی فرد منتخب شورا را در هر سطحی که در توانایی‌ام باشد دارم و تا زمان انتخاب نهایی شورا اجازه نخواهم داد برنامه‌ها و فعالیت شهرداری با توقف و یا رکود مواجه شود.
با احترام
محمد علی نجفی
 
برچسب ها: محمدعلی نجفی