به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۴۷۱۰۶

صحنه نبرد فصل هشتم «بازی تاج و تخت»

گروه فرهنگی: هر خبری که از فصل هشتم «بازی تاج و تخت»(گیم آف ترونز) به بیرون درز کند، هیجان‌انگیز است. فصل هشتم آخرین فصل این سریال شبکه HBO خواهد بود و به صورت رسمی اعلام شده که داستان این سریال جمع خواهد شد و به پایان می‌رسد.
صحنه نبرد فصل هشتم «بازی تاج و تخت»
(کتاب مارتین که سریال اصلا اقتباسی از آن بود هنوز در حال نگارش است.) هیچ شکی نیست که خالقان سریال می‌خواهند پایان آن با یک شگفتی بزرگ همراه باشد. و قطعا همه طرفداران سریال می‌دانند که باید در انتظار یک نبرد حماسی بزرگ باشند.
صحنه نبرد فصل هشتم «بازی تاج و تخت»
در گزارشی از سایت «نگهبانان دیوار»(سایتی که همه خبرهای سریال را پوشش می‌دهد) آمده که در فصل هشتم شاهد طولانی‌ترین نبرد تاریخ سریال «بازی تاج و تخت» خواهیم بود که رکورد فیلمبرداری یک سکانس را در تاریخ تلویزیون زده است.نبردها سخت‌ترین بخش‌ها برای فیلمبرداری هستند. بازیگران باید بارها و بارها صحنه‌های گردن زدن را تمرین کنند!به اعتقاد تماشاگران و منتقدان هنوز هم «نبرد حرامزاده‌ها» مهم‌ترین نبرد سریال است که بیشترین هزینه برای آن صورت گرفته و فیلمبرداری آن یک ماه طول کشیده است. و خب اگر بنظرتان تعداد روزهای فیلمبرداری آن نبرد زیاد بوده حالا بدانید که نبرد فصل هشتم، که حدس می‌زنیم بین وایت‌واکرها و ارتش جان اسنو باشد از ژانویه شروع شد و بعد از ۵۵ جلسه فیلمبرداری به پایان رسید. دستیار کارگردان این اپیزود از سریال یک پیام تشکر در اینستاگرامش به این مضمون منتشر کرد: «وقتی ده‌ها میلیون نفر در سرتاسر جهان یک سال دیگر این اپیزود را ببینند، نمی‌دانند که شما چقدر سخت برای آن کار کرده‌اید. اهمیتی نمی‌دهند که شما چقدر خسته شده‌اید یا چقدر سخت بوده که در آن دمایی که ممکن بود یخ بزنید کارتان را با جدیت انجام داده‌اید.»فیلمبرداری این نبرد در شمال ایرلند انجام شده است و گرانترین سکانسی است که تا به حال در تاریخ سریال‌سازی دیده‌اید. هشتمین و آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» قرار است آوریل سال ۲۰۱۹ پخش شود.