به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۴۷۱۴۰
لیگ قهرمانان اروپا؛

معجزه رم، بارسلونا را حذف کرد

گروه ورزشی: بازیکنان تیم آ. اس رم بامداد چهارشنبه دست به کار بزرگی زده و با خلق یک معجزه، تیم فدرتمند بارسلونا را حذف و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.
معجزه رم، بارسلونا را حذف کرد
درادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دردور برگشت این مرحله تیم آ. اس رم میزبان تیم بارسلونا درورزشگاه شهرالمپیک رم بود و با شکست سه برصفر این تیم در این دیدار و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این مرحله با کسب تساوی 4 بر 4 و به لطف گل زده درخانه حریف، ضمن حذف تیم بارسلونای بزرگ راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.شاگردان اوسبیو دی فرانچسکو سرمربی تیم آ. اس رم در این دیدار با ارائه یک بازی برتر تیم برتر میدان بوده اجازه خود نمایی را به مسی و یارانش ندادند و بارسلونای بزرگ را از گردونه این رقابت ها حذف کردند.

ادین ژکو دردقیقه 6 ، ده روسی در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی وکنستانتینوس مانولاس دردقیقه 81 گل های تیم آ.اس رم را درون دروازه ترشتگن جای دادند و مسی و یارانش را ناکام گذاشتند.دردیدار رفت که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، شاگردان ارنستو والورده تیم آ.اس رم را با نتیجه 4 بر یک شکست دادند و به نظر می رسید دردیدار امشب کار آسانی پیش رو داشته باشند اما اینگونه نشد و آرزوهای این سرمربی برای کسب عنوان قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا را برباد دادند.ترکیب آ.اس رم:آلیسون، مانولاس، فازیو، ژسوس، کولاروف، ناینگولانف، ده روسی، استروتمن، فلورنزی، ژکو و شیک.ترکیب تیم بارسلونا: تراشتگن، اومتیتی، سمدو، آلبا، روبرتو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز و لیونل مسی.
مرجع : انتخاب