کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهانبخش در ناپولی؛ آزمون پسرخوانده بردیف!

ورزش 11 , 22 فروردين 1397 ساعت 14:21

گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو ستاره ملی پوش فوتبال ایران که در لیگ های اروپایی شاغل هستند، در تابستان پیش رو شرایطی کاملا متفاوت را در پنجره نقل و انتقالات خواهند داشت.


 تفاوت در مسیر علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو ستاره آینده دارد فوتبال ایران نیز از همان ابتدای درخشش هایشان مشخص بود!یکی این سوی قله و دیگری در دامنه های قله! درخشش های درون میدانی تنها نمی تواند تضمین گر موفقیت باشد، چرا که طرز فکر خارج از زمین نیز در آینده آنها بسیار تاثیر گذار است.علیرضا جهانبخش بی صدا و آرام راهی لیگ دسته دو هلند شد تا آینده خود را در نایمخن جست و جو کند و دنیای خود را بسازد، او به قدی بی حاشیه کارش را به پیش برد و مراحل پیشرفت را طی کرد که هرگز نمی شد از او نکته ای منفی را پیدا کرد، حتی هلندی ها نیز از خونسردی و متانت او در تحیر بودند!
علیرضا جهانبخش
سردار آزمون نیز با ورود به فوتبال روسیه به نظر سقف آرزوهایش را یافته بود، او دیگر به نظر می رسید سقفی دیگر را نداشته باشد و به پایان کار خود رسیده باشد، چرا که سردار دیگر آن سردار نبود، به نظر می رسید او به رتبه سرباز تنزل کرده باشد، چرا که مسیری کاملا زرد را برای خود انتخاب کرده بود.علیرضا جهانبخش توانست با نایمخن به لیگ برتر هلند صعود کند و با پیشنهاد بسیار خوب تیم قدرتمند آلکمار روبرو شود، اما در سوی دیگر سردار آزمون با قربان بردیف به تیم های دیگر دائما نقل مکان می کرد تا نشان دهد برای بردیف فوتبال بازی می کند! نه برای خود و آینده اش!
سردار آزمون
حاشیه ای وجود ندارد که بخواهیم از علیرضا جهانبخش نقل کنیم، اما سردار آزمون در احاطه انواع و اقسام حواشی است! او حالا با زوج رویایی خود، یعنی پدرش تیمی قدرتمند را تشکیل داده اند تا پس از کوچک ترین اتفاقات سریعا به دفاع از هم بپردازند و دست آخر قربان بردیف از سود هر موفقیت سردار لذت ببرد!علیرضا جهانبخش شدیدا مد نظر باشگاه ناپولی قرار دارد و مدیران این باشگاه رسما برای جذب او وارد عمل شده اند؛،؛ این علاقه در تابستان گذشته در رسانه ها مطرح شد اما از سوی ناپل ها به صورت رسمی عملی صورت نگرفت تا این اتفاق در حد حرف باقی بماند و حالا از آن پرده برداری کنند و علیرضا جهانبخش در آستانه تبدیل شدن به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران با 15 میلیون یورو ارزش مالی شود!
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش
حالا سردار آزمون می تواند در لیگ روسیه و سرمای روسیه با لباس های گرم در خیابان های سنگ فرش شده میدان سرخ مسکو قدم بردارد و با حمایت های قاطع پدرش با هر عابری درگیر شود و از تلویزیون ها شاهد درخشش های علیرضا در لیگ های معتبر اروپایی باشد!با روندی که سردار در پیش گرفته است می توان برای او آینده ای خاکستری را دید، چرا که تا پیش از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی 2018 روسیه یکی از اصلی ترین گزینه های عدم حضور است، اما در سمت مقابل علیرضا جهانبخش از کلیدی ترین مهره های تیم ملی در روسیه خواهد بود که از همین حالا تمجید بسیاری از رسانه های جهان و اروپا را بر انگیخته است.


کد مطلب: 147217

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/147217/جهانبخش-ناپولی-آزمون-پسرخوانده-بردیف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir