به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۱۴۷۲۲۲

لیبرمن: لازم باشد اسد را از بین خواهیم برد

گروه بین‌الملل: مقامات رژیم صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم هشدار دادند در صورتی که ایران بخواهد به حملات علیه سوریه پاسخ دهد، تل‌آویو نیز دولت دمشق را ساقط کرده و «بشار اسد» را از بین خواهند برد.
لیبرمن: لازم باشد اسد را از بین خواهیم برد
«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، هشدار داد اگر تهدیدی از سوی ایران متوجه این رژیم شود، دولت سوریه باید بهای آن را پرداخت کند. لیبرمن در گفت‌وگو با روزنامه «معاریو» مدعی شد اگر ایران بخواهد از طریق سوریه به این رژیم یا منافعش آسیب برساند، دولت سوریه را از روی نقشه محو کرده و خود «بشار اسد» را نیز از بین خواهند برد. وی مجددا تهدید کرد: «به ایران هشدار می‌دهم چنین کاری را انجام ندهند، زیرا اسرائیل مصمم است این مسیر را تا پایان ادامه دهد».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در گفت‌وگویی دیگر تاکید کرده بود: «به هر قیمتی شده به ایران اجازه نمی‌دهیم حضور نظامی خود در سوریه را افزایش دهد. پذیرش حضور آنها در سوریه به معنای پذیرش حلقه دار به دور گردن ماست و این هرگز رخ نخواهد داد».
این اظهارات در حالی است که دیگر مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر آشکارا هشدار می‌دهند اگر ایران بخواهد به حمله چند ملیتی به سوریه پاسخ دهد، آنها دولت اسد را سرنگون خواهند کرد.
«علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل روز سه‌شنبه تاکید کرده بود جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پایگاه هوایی سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند.