به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۴۷۲۲۹

ادعای خروج اسد از کاخ با اسکورت نظامیان روس

گروه بین‌الملل: منابع نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند که بشار اسد با اسکورت یک کاروان نظامی روسیه صبح امروز کاخ ریاست جمهوری در دمشق را ترک کرده است.
این ادعای منابع نظامی اسرائیلی نه از سوی روسیه و نه از سوی هیچ طرف دیگری، تایید نشده است. بنابر گفته منابع مذکور، اسد به همراه کاروانی از نظامیان روس کاخ ریاست جمهوری را به مقصد نامعلومی ترک کرده است و این اقدام از بیم هدف قرار گرفتن توسط آمریکا و همپیمانانش بوده است. پیشتر شایعاتی نیز درباره خروج بشار اسد و اعضای خانواده‌اش از سوریه و سفر به تهران منتشر شده بود که خیلی زود تکذیب شد. در همین حال وزیر مسکن رژیم صهیونیستی که یکی از تندروترین وزرای کابینه نتانیاهو است اعلام کرد: هم اکنون زمان ترور بشار اسد فرا رسیده است. این وزیر اسرائیلی پیشتر نیز سخنان جنجال برانگیزی در مورد مسائل مختلف از جمله هدف قرار دادن فلسطینیان ایراد کرده بود. این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، دولت اسرائیل از وزیران کابینه خواسته است از هرگونه اظهار نظر امنیتی اجتناب کنند.

نشست کابینه دولت رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به سوریه
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه دولت برای بررسی حمله احتمالی آمریکا به سوریه شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه هفتم تلویزیون اسراییل، کابینه دولت قرار است در نشست فوق العاده امروز چهارشنبه پیامدهای چنین حمله‌ای در مرزهای شمالی این رژیم و احتمال خارج شدن اوضاع از کنترل در سوریه و حمله احتمالی ایران به اسرائیل از خاک سوریه در واکنش به بمباران چند روز پیش پایگاهی در سوریه و کشته شدن بیش از ۱۰ نیروی نظامی ایرانی در آن را بررسی کند. در همین حال، افسران ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه حمله احتمالی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله چند روز پیش به سوریه هشدار داده و تهدید کرده‌اند که در صورت وقوع چنین حمله ای، دولت بشار اسد را سرنگون خواهند کرد.