کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

80درصد نوجوانان آمریکایی گوشی آیفون دارند

22 فروردين 1397 ساعت 16:18

گروه فناوری: به طور متوسط نوجوانان بیش از هر زمان دیگری علاقه به گوشی های آیفون نشان میدهند. این موضوع توسط آخرین بررسی انجام شده توسط شرکت سرمایه گذاری Piper Jaffray در آمریکا تأیید شده است. نظرسنجی این شرکت از 6000 نوجوان آمریکایی در 40 ایالت مختلف صورت گرفته است و میانگین سنی آنها 16 سال بوده است.


82 درصد از نوجوانان آمریکایی گوشی آیفون دارند، در حالیکه تنها 11 درصد آنها کاربر اندروید هستند. این تعداد در سه ماه اول سال 2018 یک رکورد به حساب می آیند و طبق اطلاعات Jaffray در طول چند سال گذشته این رقم در حال افزایش بوده و حالا به بالاترین میزان خود در این سال ها رسیده است. در همین حال جالب است بدانید که 84 درصد از این قشر پیش بینی کرده اند که گوشی آینده آنها آیفون خواهد بود.
۸۰ درصد نوجوانان آیفون را به اندروید ترجیح میدهند
همانطور که اعداد و ارقام نشان میدهد آیفون های اپل در میان قشر مدرسه به خصوص دبیرستانی در ایالات متحده بسیار محبوب است و داشتن کالایی لوکس و گران قیمت در این رده سنی بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد. چرا که به طور قطع این آمار تنها مختص به سن خاصی از جمعیت کل این کشور است و طبق آمار سایت معتبر Statista گوشی های iOS در آمریکا تنها در حدود 45 درصد از سهم بازار را تشکیل میدهند.نظرسنجی فوق نشان میدهد که 15 درصد از نوجوانان آمریکا از اپل واچ استفاده می کنند و 20 درصد آنها برنامه دارند که در 6 ماه آینده اپل واچ خریداری کنند.


کد مطلب: 147241

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/147241/80درصد-نوجوانان-آمریکایی-گوشی-آیفون

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir