به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۱۴۷۳۰۰

به روزرسانی جدید جی میل در راه است

گروه فناوری: گوگل قصد دارد، حساب های کاربری جیمیل را به روزرسانی کند. اما این تغییرات با احترام به نظرات کاربران و از طریق برنامه های کاربردی اولیه منتشر می شود.
به روزرسانی جدید جی میل در راه است
گوگل  قصد دارد حساب کاربری جیمیل را با امکاناتی جدید و پیش از موعد تحویل کاربران دهد.بر اساس اطلاعاتی که در ایمیل مدیر ارشد این شرکت ثبت شده است،گوگل قصد دارد از  روشی جدید برای به روز رسانی جیمیل استفاده کند.این ویژگی های جدید برای اولین بار از طریق یک برنامه کاربردی اولیه،منطبق با برنامه G Suite، به همراه برنامه هایی برای به روز رسانی جدید در قابل یک مجموعه برای جی میل همه کاربران ارسال می شود.مدیر این مجموعه گفت : طی هفته های آتی برنامه ای پیشگامانه موسوم به (EAP) را برای تجربه ای جدید برای آینده کاربران جی میل معرفی می کنیم. اما مجموعه ما قصد دارد پیش از نسخه اصلی کاربران را برای دریافت این به روز رسانی آماده کند،؛ بنابراین ما قصد داریم اطمینان حاصل کنیم که به طور پیش فرض برای سوالات کاربران G Suite ،قبل از اعلام عمومی نسخه جدید آمادگی داریم.

گوگل چندین ویژگی کلیدی را به کاربران وعده داده است.برای مثال گوگل وعده داده که جیمیل جدید ورزشی را برای کاربران آماده می کند.افزون بر این ها، دسترسی آسان تر به برنامه های G Suite، پاسخ هوشمند (یک ویژگی که در نسخه موبایل جیمیل وجود دارد ) و البته  امکان تعویض ایمیل ها برای تنظیم زمانی نمایش روی صندوق ورودی از دیگر ویژگی های سیستم جدید خواهد بود..مدیر جی میل در بخشی دیگر از سخنانش به این نکته اشاره کرد که ؛ "ما پیش از این اعلام کردیم که ما برنامه های کروم مانند جی میل آفلاین را به وب میبریم. بنابراین بخشی از این تلاش، تا ماه ژوئن 2018، پشتیبانی آفلاین در جی میل خواهد بودبسیاری از پسوندهای محبوب کروم در حال حاضر با تجربه جی میل  جدید کار میکنند.البته توصیه میکنیم هر پسوند مهم  کروم را تست کنید. اگر افزونه کار نمی کند، می توانید با توسعه دهنده برنامه افزودنی  ما به طور مستقیم تماس بگیرید تا درخواست به روز رسانی را انجام دهید. "
مرجع : انتخاب
برچسب ها: گوگل جی میل