به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۴۷۳۲۱

هواوی اولین گوشی تاشوی جهان را معرفی می‌کند

گروه فناوری: اطلاعاتی که به تازگی در دسترس قرار گرفته؛ حاکی از آن است که هواوی هم اینک مشغول طراحی یک گوشی تاشو است و قصد دارد آن را به عنوان اولین اسمارت فون با نمایشگر تاشو در ماه نوامبر به همگان معرفی کند.
هواوی اولین گوشی تاشوی جهان را معرفی می‌کند
در حالی که سامسونگ مدت‌هاست قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر را روانه بازار کند و این روزها به دنبال آن است که حتی اولین محصول خود در این زمینه را با قابلیت‌هایی مناسب به مرحله تولید برساند؛ امروز اطلاعاتی از سوی چند منبع خبری منتشر شد که نشان می‌دهد هواوی در نظر دارد پیش از سامسونگ، با معرفی اولین گوشی تاشوی خود، عنوان نخستین تولید کننده گوشی تاشو در دنیا را بدست بیاورد.در حالی که گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد اولین گوشی با نمایشگر تاشوی خود را در اوایل سال آینده میلادی معرفی و روانه بازار کند؛ این اطلاعات نشان می‌دهند که هواوی تصمیم دارد این اسمارت فون خود را در ماه نوامبر سال جاری به همگان معرفی کند و سپس تولید انبوه و عرضه آن را به اوایل سال 2019 موکول نماید. به این ترتیب به نظر می‌رسد هدف از این کار هواوی، تنها بدست آوردن عنوان "اولین تولید کننده گوشی تاشو در دنیا" است.

در میان این اطلاعات جدید همچنین اعلام شده است که ال‌جی قصد دارد صفحات نمایش موردنیاز برای تولید این گوشی‌های هواوی را تامین نماید.پیش از این عنوان شده بود که اپل نیز در نظر دارد برای جا نماندن از سامسونگ، با همکاری ال‌جی یک گوشی تاشو را در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار کند. گفته می‌شود این گوشی هواوی قابلیت آن را دارد که تنها از سمت درون تا شود. تولید گوشی هوشمندی که قابلیت تا شدن از بیرون را داشته باشد به مراتب سخت‌تر است؛ تا جایی که چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد حتی سامسونگ نیز تاکنون در تولید این نوع از گوشی‌های تاشو ناموفق بوده است.در این گزارش جدید به مشخصات سخت افزاری و یا دیگر قابلیت‌های گوشی تاشوی هواوی اشاره نشده؛ اما اعلام شده است که این گوشی تمامی قابلیت‌های یک اسمارت فون امروزی را دارست و به گونه‌ای طراحی می‌شود که کوچک و جمع و جور باشد و امکان جا به جا کردن آن نیز به سادگی ممکن باشد.
مرجع : نامه نیوز
برچسب ها: هوآوی سامسونگ