به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۱۴۷۳۷۵
فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران:

تسلیحات عربستان با ظهور "امام زمان" به دست اهل آن خواهد افتاد

گروه سياسي: فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در خطبه های پیش از نماز جمعه تهران با انتقاد از خریدهای نظامی عربستان طی ماه‌های اخیر، مقامات سعودی را «کم‌خرد» خواند و وعده داد که این تسلیحات در دست آن کشور باقی نخواهد ماند.
تسلیحات عربستان با ظهور "امام زمان" به دست اهل آن خواهد افتاد
امير سرتيپ کیومرث حیدری، گفت: «برخی از کشورهای منطقه، به‌ویژه مسئولان کم‌خرد عربستان احساس می‌کنند اگر کشور خود را به زرادخانه تبدیل کنند، امنیت پیدا می‌کنند؛ زهی خیال باطل! البته به نظر من، هرچه سلاح بخرند، بهتر است زیرا با ظهور امام زمان (عج) این تسلیحات به دست اهلش خواهد افتاد.»  وي با اشاره به عربستان سعودی گفت: «هرچه سلاح بخرند بهتر است زیرا با ظهور امام زمان این تسلیحات به دست اهلش خواهد افتاد».  فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با انتقاد از اسرائیل اضافه کرد: «روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در در تقویم خود درج کرده‌ایم».

حيدري خطاب به کشورهایی که «توانمندی دفاعی و مخصوصا موشکی» ایران را نشانه گرفته‌اند، گفت: « بنده در ارتشی مشغول به وظیفه هستم که به نور رهبری هدایت می‌شود. ارتشی که مطیع محض رهبری و ولایت فقیه است...پاسخ من از این تریبون این است که حماقت نکنید، آزموده را آزمودن خطا است. در زمانی که انقلاب ما دوران طفولیت خود را تجربه می‌کرد با تحمیل جنگ هیچ غلطی نتوانستید بکنید. امروز که انقلاب دوران شکوفایی خود و اتحاد میان نیروهای مسلح را تجربه می‌کند بازهم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.»