به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۴۷۴۵۵
هیجان در آستانه فصل جدید اکران سینمای جهان

پنج فیلم هالیوودی که نباید از دست داد

گروه فرهنگی: با شروع تابستان سال 2018 تب و تاب اکران فیلم های مطرح سینمای هالیوود بالا گرفته و همه در انتظار رکوردشکنان گیشه و باکس آفیس هستند. البته در میان تمامی آثار شانس اصلی رکوردشکنی تاریخ سینمای جهان را "اونجرز یا همان انتقام جویان" می دانند.
پنج فیلم هالیوودی که نباید از دست داد
دنیای ژوراسیک ۲، انتقام جویان جنگ ابدیت، ددپول 2، داد و بیداد و سولو: داستانی از جنگ ستارگان از جمله پنج اثر سینمایی مطرح هالیوود هستند که در تابستان و پاییز امسال روی پرده رفته و هر کدام مخاطبان بسیاری را برای خود جذب کرده اند.
تصاویری تازه از دایناسورهای قدیمی منتشر شد+عکس//////////////////////سه شنبه
دنیای ژوراسیک ۲
فیلم سینمایی "دنیای ژوراسیک ۲" به کارگردانی "خوان آنتونیو بایونا" اکران بین المللی خود را 22 ژوئن 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.دنیای ژوراسیک ۲ در ژانر علمی تخیلی و اکشن ادامه فیلم دنیای ژوراسیک می‌باشد و در مجموع پنجمین قسمت از مجموعه فیلمهای پارک ژوراسیک محسوب می‌شود.خوان آنتونیو بایونا تولید دنباله فیلم دنیای ژوراسیک را از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز کرد و بخش‌هایی از فیلمبرداری مانند نسخه اول در هاوایی انجام شد.۲۳ سال پیش نیز فیلم پارک ژوراسیک در همین مکان فیلمبرداری و تولید شد. با این حال بخش زیادی از فیلمبرداری در لندن انجام شد. پیش از این بایونا گفته بود دنباله فیلم دنیای ژوراسیک بودجه بسیار بزرگ‌تر و بیشتری نسبت به فیلم قبلی خواهد داشت.در یک گفتگو با مجله اسپانیایی زبان "ال پاس سمینال"، بایونا گفت که بودجه فیلم دنیای ژوراسیک ۲ نسبت به بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری دنیای ژوراسیک افزایش قابل توجهی خواهد داشت و فاش ساخت بودجه فیلم ۲۶۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، بی‌دی ونگ، توبی جونز، ریف اسپال، جاستیک اسمیت، دنیلا پیندا و تد لواین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
اونجر
انتقام جویان جنگ ابدیت
فیلم سینمایی "انتقام جویان جنگ ابدیت" به کارگردانی "برادران روسو" ۴ می ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) محسوب می‌شود و همچنین نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.انتقام‌جویان که پس از رویدادهای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از هم گسسته‌اند، با هم به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همهٔ سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند. این فیلم به احتمال فراوان امسال رکوردشکنی در گیشه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان مبدل خواهد شد. این فیلم با حضور ۲۴ بازیگر مطرح هالیوود از این حیث نیز رکورددار محسوب می‌شود."ددپول 2" با بازی "رایان رینولدز" یکی از پرفروش ترین آثار ابرقهرمانی هالیوود این روزها به اکران خود نزدیک شده و به همین مناسبت پوستر تازه ای از این فیلم منتشر شده است.
دد پول تنها ابر قهرمان دیوانه سینما/اکشن و خشونت با طعم کمدی+عکس///////////////////////نوروز
ددپول 2
نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.براساس آخرین اخبار این فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد، 1 ژوئن 2018 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول 2" نقش‌آفرینی می‌کنند.از نکات جالب این پروژه همکاری پنج فیلمنامه نویس برای نگارش فیلمنامه ددپول 2 است به صورتی که دو عضو فیلمنامه را نوشته و دو نفر دیگر شخصیت پردازی‌ها تکمیل کرده و نفر آخر تطبیق نهایی را انجام داده است.
کینگ کونگ سفید به مبارزه با راک می‌رود+عکس///////////////////
داد و بیداد
فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" منتشر شد. این فیلم اکران بین المللی خود را 20 آوریل 2018 آغاز خواهد کرد.این فیلم بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است."دواین جانسون" بازیگر مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی 2" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است."جوی مانگلیو"، "دنی اکرمن"، "جک کواد"، "برنی هیل"، "جفری دین مورگان"، "نائومی هریس" و "جک لسلی" از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار دواین جانسون به ایفای نقش پرداخته اند.این اثر به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و وارد مرحله پس از تولید شده است. اکران این فیلم میتواند از دواین جانسون بار دیگر به عنوان ثروتمندترین بازیگر هالیوود رونمایی کند.
هان سولو بار دیگر عازم کهکشان می‌شود/روایتی تازه از جنگ ستارگان+عکس////////////////////جمعه
سولو: داستانی از جنگ ستارگان
امیلیا کلارک، آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، وودی هارلسون، و تندی نیوتونا جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم داستانی فرعی از مجموعه های اصلی جنگ ستارگان است که هم اکنون نسخه هشتم آن در جهان رکوردهای مختلفی در گیشه را جابجا کرده است.
فیل لرد، کریس میلر، و ران هاوارد به صورت مشترک نگارش فیلمنامه اثر را بر عهده داشته و در ران هاوارد به تنهایی کارگردانی اثر را انجام داده است.فیلم سینمایی "سولو: داستانی از جنگ ستارگان" اکران بین المللی خود را از 25 می 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.