به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۴۷۴۷۲

بلوار اصلی کیش به نام آیت الله هاشمی

گروه جامعه: با هدف تجلیل از خدمات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با مصوبه شورای شهر و موافقت سازمان منطقه آزاد کیش، بلواری به نام این شخصیت بزرگ در جزیره کیش نام گذاری شد.
بلوار اصلی کیش به نام آیت الله هاشمی
در آیینی با حضور محسن هاشمی رفسنجاني، رییس شورای اسلامی شهر تهران،بلوار اصلی جزیره زیبای کیش به بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد. در این مراسم که امروز شنبه 25 فروردین، همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام برگزار شد، فرزند آیت الله هاشمی از لوح مزین به نام پدر منصوب در ابتدای این بلوار رونمایی کرد.در مراسمی که شامگاه جمعه 24 فروردین و هم زمان با عید سعید مبعث با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران، دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین رستگاری مشاور مذهبی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای شهر جزیره کیش و جمعی از مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شد از تابلوی نامگذاری بلوار حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان صدف به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رو نمایی کردند.
392889_783
نام گذاری این بلوار با هدف تجلیل از خدمات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در توسعه و پیشرفت جزیره کیش، پس از مصوبه شورای شهر و با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی شد.گفتنی است بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی به طول بیش از 2 کیلومتر یکی از زیباترین بلوارهای جزیره کیش است.
مرجع : انتخاب