به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۴۷۶۱

ناصر تقوايي: مي‌ترسم فيلم بسازم!

گروه هنري: ناصر تقوايي در مراسم ‌تهران، نشانه‌هاي عاطفي و خاطرات جمعي گفت:‌ به هر لوکيشني که براي ساخت فيلم‌هايش رفتم بعدا آنجا خراب شد.
ناصر تقوايي: مي‌ترسم فيلم بسازم!
اين کارگردان سينما و عکاس گفت: نمي‌دانم چرا به يک تخريب‌چي تبديل شده‌ام که هرکجا فيلم‌ مي‌سازد مطمئنا آنجا خراب خواهد شد. کارگردان ‌کاغذ بي‌خط‌ بيان کرد: بندر لنگه و بندر کنگ به لحاظ معماري بسيار زيبا بود. از دريا که به آن نگاه مي‌کرديم مانند تماشاي نيويورک از درون آب بود که اين بندر مرکز دريانوردان خليج فارس بود اما امروز از اين شهر و بندر و معماري قديمي‌اش چيزي جز خرابه نمانده و تمدنش ويران شده است. اين شهر مهد ناخداخورشيد بود.

وي به ساخت فيلم ‌نفرين‌ در جزيره مينو و تخريب آن در حال حاضر اشاره کرد و گفت: ‌نفرين‌ را در جزيره مينو ساختم که بهشت خوزستان بود و چشم‌اندازي استثنايي داشت و نخلستان‌هايش به حدي زيبا بود که مردم خوزستان هميشه سيزده‌بدر‌ها را به جزيره مينو مي‌رفتند ولي امروز حتي يک نخل؛ حتي يک نخل براي نمونه در اين جزيره وجود ندارد. خالق فيلم ‌اي ايران‌ به ساخت مجموعه تلويزيوني ‌دايي جان ناپلئون‌ اشاره کرد و گفت: دايي‌جان ناپلئون هم در خانه‌اي ساخته شد که باخبر شدم هنوز کامل خراب نشده و آن هم به خاطر تعدد مدعي آن بوده است و گرنه مطمئن باشيد اگر اين همه مدعي براي آن وجود نداشت تاکنون از هم پاشيده بود.تقوايي در پايان گفت: هيچکس مانع فيلمسازي من نشده است ولي مي‌ترسم که فيلم بسازم چون هرکجا فيلم ساختم آنجا را نابود کرده‌اند.

میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۸:۴۹
ناصر جان خوب برو یه فیلم هم اسراییل بساز بلکه با خاک یکسان شد خیال مردم ایران هم راحت بشه برار تا کی بریم راهپیمایی روز قدس (113872)
ناصر
Germany
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۳:۰۰
خجالت نکش، بگو این بندر لنگه و جزیره مینو را هم اسراییلیها خراب کردند. خوب این مردم ایران را با این اسراییل گذاشتن سر کار (114064)
ایرانیان
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۲۳:۱۲
چه مملکتی شد ها !!!!!!
کارگردان نمی تونه فیلم بسازه
خواننده نمی تونه بخونه
نویسنده نمی تونه بنویسه
منتقد نمی تونه نقد کنه
و . . .
و . . .
و . . .
و . . . (114073)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۹
درود و سلام بر تقوایی، سالم باشی (114099)