به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۴۷۶۲۵

برگزاری فینال جام‌حذفی فوتبال در خرمشهر

گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: قطعا فینال جام‌حذفی بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل، 13 اردیبهشت‌ماه در خرمشهر برگزار خواهد شد.
برگزاری فینال جام‌حذفی فوتبال در خرمشهر
افشین حیدری در این باره اظهارکرد: ما تعهدات‌مان را نسبت به فدراسیون برای برگزاری با کیفیت فینال جام‌ حذفی انجام داده‌ایم، طی بازدیدی که فتاحی چند ماه پیش از  ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر داشت و ایراداتی که گرفته شد، از همان موقع پیمانکاری برای مجموعه انتخاب شد و زمین چمن این ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفت تا در نهایت فینال با کیفیتی را شاهد باشیم.وی بیان‌ کرد: پس از برگزاری فینال دوره قبلی این رقابت‌ها و اعلام رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری این رویداد بزرگ در خرمشهر که پس از سال‌ها به همه دنیا اعلام شد که خرمشهر زنده است، قطعا فرمایش مقام معظم رهبری نیز فصل الخطاب برای همه است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت‌: فدراسیون فوتبال نیز در راستای برگزاری خوب و با کیفیت این مسابقه همکاری لازم را با ما داشته است و دارد. همچنین منطقه آزاد اروند همکاری خوبی برای آماده‌سازی ورزشگاه نفت و گاز اروندان و فراهم کردن شرایط لازم با ما داشته است و مطمئنا همه اهالی فوتبال و ورزش، 13 اردیبهشت ماه می‌توانند با حضور در این ورزشگاه از نزدیک شاهد فینال جام ‌حذفی بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل باشند.وی تاکید کرد: این‌ که گفته می‌شود قرار است فینال از خرمشهر گرفته و به استان دیگری سپرده شود، شایعه است و صحت ندارد. فینال جام‌ حذفی به نام خرمشهر است و در همین شهرستان نیز برگزار می‌شود. تاکید وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال نیز بر برگزاری این رویداد بزرگ در خرمشهر است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: جام حذفی خرمشهر