به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۱۴۷۷۰۴

نوکیا X، روز 7 اردیبهشت باز خواهد گشت

گروه فناوری: شما نوکیا X را به یاد میاورید؟ اولین گوشی هوشمند نوکیا بود که هرگز نتوانست مثل یک دستگاه اندرویدی باشد. مطمئناً نوکیا قصد ندارد دوباره آن گوشی را یادآوری کند، چرا که پروژه نوکیا اکس تقریباً یک شکست برای این کمپانی به حساب می آید. اما از طرف دیگر به نظر میرسد HMD قصد دارد در تاریخ 27 آپریل این گوشی را دوباره به صحنه بازگرداند.
نوکیا X، روز 7 اردیبهشت باز خواهد گشت
تصاویری که روز گذشته منتشر شده، نشان میدهد که HMD Global برای روز 27 آپریل در چین برنامه ریزی کرده است و نام محصول مورد نظر Nokia X می باشد. عکس های در صفحه دیجیتالی نشان میدهد که دو گوشی در یکدیگر ضرب شده اند تا حرف X را تشکیل دهند. اما آنچه که از مشخصات این گوشی در تصاویر می توان دریافت اینست که نوکیا اکس دارای بدنه فلزی و نمایشگر خمیده 2.5D می باشد. بدنه فلزی این گوشی هم در لبه ها خمیده به نظر میاید.
نوکیا X روز 7 اردیبهشت باز خواهد گشت
نوکیا X روز 7 اردیبهشت باز خواهد گشت
معرفی نوکیا X سورپرایز بزرگی خواهد بود، چرا که به نظر میرسد هیچکس چیزی از این گوشی نشنیده بود. حتی نمی توان حدس زد که این دستگاه میان رده است یا یک بالا رده پرچمدار. با این وجود احتمالاً HMD قصد دارد تا روز رونمایی همینطور مرموز هیچ اطلاعاتی لو ندهد. البته ممکن است که Nokia X جدید، نوکیا اکس نباشد و مانند پرچمدار اپل، نوکیا 10 نام گذاری شود. از آنجاییکه این اتقاق قبلاً هم افتاده است، ممکن است حدس ما درست باشد، اما چنانچه قرار بر این باشد که گوشی جدید را نوکیا 10 صدا بزنیم، قطعا این گوشی هم مانند آیفون 10، پرچمدار خواهد بود و این مسلماً خبر خوبی برای علاقمندان به برند نوکیا می باشد.