کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی لوکس سونی رونمایی شد

اقتصاد آنلاین , 28 فروردين 1397 ساعت 23:06

گروه فناوری: شرکت سونی که کمتر از سه ماه پیش گوشی Xperia XZ2 را در نمایشگاه بارسلونا رونمایی کرد ، به تازگی از نسخه پریمیوم این دستگاه پرده برداشت.


این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 5.8 اینچی FHD+ با کیفیت 4K و پشتیبانی از تصاویر HDR است. نکته قابل توجه این صفحه‌ نمایش قابلیت لرزش‌گیر تصاویر است که به لطف این فناوری تصاویر را باتوجه به موقعیت کاربر (به عنوان مثال در هنگام استفاده در خودرو یا مترو) به نمایش در می‌آورد.یکی دیگر از نقاط قوت این محصول دوربین دوگانه فوق‌العاده آن است که به گفته مسئولان سونی این گوشی را یک سروگردن از رقابا بالاتر قرار داده است.این دوربین از یک لنز رنگی 19 مگاپیکسلی در کنار یک لنز 12 مگاپیکسلی سیاه‌و‌سفید تشکیل شده است و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. به هنگام عکس‌برداری با XZ2 Premium ماکزیمم ISO برابر با ۵۲۱۰۰ و به هنگام فیلم‌برداری این رقم برابر با ۱۲۸۰۰ است. دوربین سلفی آن نیز 13 مگاپیکسل کیفیت دارد.

به گفته سازندگان این گوشی، XZ2 Premium از یک پردازنده‌ عکس جدید استفاده می‌کند که با ادغام داده‌های دو سنسور دوربین، تصویری بدون نویز ارایه می‌دهد.پردازنده 8 هسته‌ای این محصول از نوع Snapdragon 845 است که در کنار حافظه رم 6 گیگابیتی ، فضای پردازشی پرقدرتی را به ارمغان می آورد.پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 630 است که برای گیمر‌های حرفه‌ای بسیار خوشایند خواهد بود.این محصول هوشمند از باتری 3540 میلی‌آمپری بهره برده که یکی از قدرتمند‌ترین باتری‌های موجود در بازار است.حسگر اثرانگشت ،شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، USB Type-C ، مقاوم در برابر آب، شارژ بی‌سیم، فشارسنج، قطب‌نما، طیف رنگ و سیستم‌عامل اندروید 8.0 از دیگر ویژگی های این گوشی خوش رنگ و لعاب است.هنوز قیمت این گوشی لوکس به طور رسمی اعلام نشده اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با قیمت 950 تا 1000 دلار از تابستان وارد بازار شود.


کد مطلب: 147841

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/147841/گوشی-لوکس-سونی-رونمایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir