کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان تلخ تراکتور با شکست برابر الغرافه

لیگ قهرمانان آسیا؛ امير به استقلال رسید

28 فروردين 1397 ساعت 23:22

گروه ورزشي: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تساوی برابر نماینده ازبکستان به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.


دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و ذوب آهن ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه دوم شامگاه امروز سه شنبه در تاشکند برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند. 
مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۵ گل ذوب آهن را به ثمر رساند و شاگردان امیر قلعه نویی در ادامه بازی دفاع  جانانه ای برابر حملات پرتعداد تیم حریف داشتند اما در دقیقه ۹۰ بالاخره دروازه نماینده ایران باز شد. با این حال در دقایق باقی مانده دفاع خوب ذوب آهن ادامه داشت تا این تیم به لطف همین یک امتیاز راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود. ذوب آهن در مرحله بعدی باید به مصاف تیم فوتبال استقلال دیگر نماینده ایران برود. پرسپولیس هم در مرحله بعد به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.
 
پایان تلخ تراکتور با شکست برابر الغرافه
الجزیره حریف پرسپولیس شد
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که پیش از این حذفش از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده بود، در آخرین دیدار هم تن به شکست داد. رقابتهای روز پایانی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول شامگاه امروز سه شنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی در تبریز برابر الغرافه تن به شکست یک به ۳ داد. در این دیدار ابتدا تراکتورسازی توسط ایران پوریان و از روی نقطه پنالتی(دقیقه ۳۱) به گل برتری دست پیدا کرد اما در ادامه حسن در دقیقه ۷۰ ، حاتم در دقیقه ۷۶ و مهدی طارمی ۸۷ برای الغرافه گل زدند تا تیم قطری به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند. در دیگر دیدار این گروه تیم الاهلی عربستان ۲ بر یک از سد الجزیره امارات گذاشت و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد و باید به مصاف تیم السد قطر برود. الجزیره هم که در گروه خودش دوم شد باید به مصاف پرسپولیس  ایران برود.


کد مطلب: 147844

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/147844/لیگ-قهرمانان-آسیا-امير-استقلال-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir