کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهنمای سفر به سنگاپور

29 فروردين 1397 ساعت 17:13


معنی سنگاپور در زبان مالایی "شهر شیر" است، ولی هرگز زادگاه شیر نبوده است. سنگاپور در شمال خط استوا قرارگرفته و یکی از پایتخت های مدرن آسیایی است. این شهر با آسمان خراش های رنگارنگ و درختان زیبای استوایی از شادترین شهر های آسیا و مرفه ترین شهرهای دنیاست.
سنگاپور بندرگاهی مهم و پر ترافیک است و یکی از برترین نقاط گردشگری جهان به شمار می رود. این شهر، گران قیمت ترین ساختمان جهان، دومین چرخ و فلک بزرگ دنیا و یکی از زیباترین پارک های آسمانی دنیا را دارد. در کنار اینها ده ها مکان توریستی مدرن دیگر مثل باغ وحش و اکواریوم، جزیره دلفین ها سفری به یاد ماندنی برایتان فراهم می کند. برای سفر با تور سنگاپور به این مطالب توجه کنید.همچنین برای دریافت اخبار سایر تورها می توانید به سایت سفر باتو مراجعه کنید.
 


آب و هوا و زمان مناسب سفر
سنگاپور در تمام فصل ها پر از گردشگر است ولی دارای دو فصل خشک و مرطوب است، دمای هوا از 20 درجه پایین تر نمی آید و دمای تابستان و زمستان زیاد فرقی ندارد. فصل خشک آن از ماه های مارس تا اگوست است و سپتامبر تا فوریه فصلهای مرطوب است. ماه های فوریه تا آوریل هم مناسب سفر است چون بیشتر تفریحات در فضای باز انجام می شود. مناسب ترین زمان سفر از ماه جولای تا سپتامبر است که هم فستیوال غذاست و هم حراج های بزرگی برگزار می شود. بیشتر بخوانیدآفر تور استانبول

اقامت
سنگاپور از گران ترین شهرهای دنیاست و هزینه سفر به آن گران است. قیمت یک شب و یک تخت در هاستل بین 15 تا 17دلار سنگاپور است. اتاقی در هتل دو ستاره حداقل 45 دلار و هتل های بزرگ شبی بین 80 تا 110 دلار هزینه دارد. هزینه های روزمره در سنگاپور نسبتا گران است و برای غذای مطمئن و مناسب پول خوبی باید خرج کنید. رفت و آمد هم به وسیله قطار است و هم اتوبوس و تاکسی که ارزانترین آن قطار است.
 
دیدنیهای سنگاپور

باغ های کنار خلیج
این باغ ها مانند بهشتی سبز در کنار خلیج هستند. در زمینی به وسعت 100 هکتار با گنبدهای زیستی بزرگ، مجسمه های حیرت انگیز و درختان شگفتی آور. در این باغ ها چشم اندازهای زیبایی از شهر سنگاپور و دریای چین مییابید.

باغ گیاه شناسی
باغ های گیاه شناسی 74 هکتار وسعت دارند و 150 سال قدمت. در این بهشت، پوشش گیاهی استوایی، دریاچه های کریستالی، باغ های موضوعی و چمن زارهای پیچ در پیچ شما را به حیرت فرو می برد. باغ ملی ارکیده که در آن 600 نوع از این گل به نمایش در می آید، بزرگترین مجموعه ارکیده جهان است.

چرخ و فلک سنگاپور
این بزرگترین چرخ و فلک دنیا، 165 متر ارتفاع و  28 کابین دارد که هر کدام ظرفیت 28 نفر را دارند. تماشای شهر سرسبز و مدرن و جزیره های اندونزی و مالزی از بالای چرخ و فلک دنیای مهیجی است. هر دور کامل 37 دقیقه طول میکشد و فرصت کامل برای دیدار مناظر شگفت انگیز مهیاست.

پارک مرلیون
در این پارک دیدنی مجسمه 5/8 متری و 70 تنی سر شیر و بدن ماهی نماد سنگاپور است. بهترین جا برای تماشای چشم اندازهای "مارینا بی" و " مارینا بی سندز" است.

مارینا بی سندز
در این مکان نمایشی از باشکوه ترین و مدرن ترین هتل ها، مرکز خرید، تئاتر، نمایشگاه و موزه در سنگاپور را می بینید که هتل "مارینا بی سندز" در صدر آن قرار دارد. این هتل 55 طبقه دارای سه برج است که سقف هایشان با پارکی کشتی مانند به نام "اسکای پارک" به هم متصل شده است. در ارتفاع 200 متری آن چشم اندازی فوق العاده در انتظارتان است.

دریاچه مک ریچی
این دریاچه از سال 1868 برای ذخیره باران و آبرسانی به کل شهر به کار می رفته و قدیمی ترین دریاچه سنگاپور است. گرداگرد پارک، مسیرهای پیاده روی چوبی کنار آب ساخته شده که کافه و استراحتگاه هم دارد. برای خارق العاده ترین چشم اندازها روی پل معلق که در ارتفاع 25 متری از سطح جنگل ساخته شده قدم بزنید.  در سایت سفر با تو اطلاعات مختلفی از آفر تور لحظه آخری از جمله تور گرجستان در اختیارتان قرار می گیرد.
 


کد مطلب: 147925

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/147925/راهنمای-سفر-سنگاپور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir