به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۱۴۷۹۳

محسن هاشمی جايگزين قاليباف مي‌شود؟

گروه جامعه: منتخب تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اضافه شدن سه نفر از مستقلین شورا به فراکسیون اصلاح‌طلبان، گفت: در حال حاضر در این فراکسیون 17 نفر شده‌ایم که در رای‌گیری که انجام شد، نفر اول آقای محسن هاشمی هستند.
محسن هاشمی جايگزين قاليباف مي‌شود؟
محسن سرخو افزود: در حال حاضر تعداد اعضای فراکسیون اصلاح‌طلب در شورای چهارم به 17 نفر رسیده است و امیدواریم پنج نفر دیگر به این فراکسیون بپیوندند و تعداد اعضا 22 نفر شود. وی افزود: در آخرین رای‌گیری انجام شده آقای محسن هاشمی نفر اول هستند. البته در نهایت یک نفر را به شورای 31 نفره معرفی می‌کنیم ولی هنوز مشخص نیست این یک نفر محسن هاشمی باشد. سرخو با اشاره به ساز و کار اولیه برای انتخاب شهردار گفت: در مرحله اول نزدیک 18 اسم مطرح شد و رای‌گیری صورت گرفت، شش نفر مشخص شدند که حداقل پنج رای کسب کرده بودند. قرار شد از این افراد برنامه خواسته شود، چنانچه هر یک از این افراد شهردار شود، می‌تواند از تلفیق این برنامه‌ها استفاده کند.

وی تاکید کرد: محصور اصلی ما برای انتخاب شهردار ارایه برنامه نیست؛ بلکه چارچوب‌هایی است که اولین و مهم‌ترین آن این است که فرد رای داشته باشد.سرخو با تاکید بر اینکه شهردار تهران نباید اولویت اولش انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: نباید پروژه‌ها را از دید تبلیغاتی تعریف کرد و باید از دید ضرورت‌های مردم تهران پروژه‌ها توسط شهردار تهران تعریف شود. پول مردم تهران حق‌الناس است و نباید در نقاط دیگر کشور هزینه شود. این پول از جیب مردم تهران خارج می‌شود تا صرف اولویت‌های زندگی آنها در شهر تهران شود.

سرخو با اشاره به فضای اعتدالی که در کشور حاکم شده است، گفت: نمی‌خواهیم در شورای شهر و شهرداری فضای تند سیاسی ایجاد شود، اعتقاد داریم باید فضای دوستانه همراه با همکاری متقابل در شورا و شهرداری حاکم شود.
وی گفت: برداشت این است که کاندیدای اصلاح‌طلب احتمالا برای شهرداری و ریاست شورای شهر با کسب بیش از 20 رای انتخاب خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم هیات رییسه ترکیب و تلفیقی باشد از جریان‌های مختلفی که در شورا حضور دارند.

سربازاصلاحات
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۰۹
باید محسن هاشمی که فردی اعتدال گر است جایگزین اصولگراها در شهرداری تهران بشن (114388)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۰
چه فرقی می‌کند کی توسط این شورا انتخاب بشه
شورائی که
از این عناصر تشکیل شده باشد
قادر به انتخاب افراد قابل و شایسته نیست (114402)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۰:۴۵
بله از نظر شما که 8 سال مملکت رو به باد دادید و سرمایه هاش رو فراری دادید افراد شایسته همانهایی هستند که بلدند فحش و بد و بیراه و تهمت بزنند و خودشان را نماینده امام زمان و معجزه هزاره .... بنامند. (114472)
یا هووو
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۸
آیت الله هاشمی مردی برای تمام فصول سیاسی
فرزند انقلاب
شناسنامه بر حق نظام و انقلاب
سردار کبیر سازندگی
مبتکر اعتدال وتدبیر (114407)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۰
زیاد تند نرو عمو ترمز بریدی ظاهرا!
زمان این آقا هم کم به مردم بدبخت جفا نشد (114490)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۱۷
پول مردم تهران حق الناس هست و نباید در نقاط دیگر کشور هزینه شود؟؟!!!!!!!پول نفت مردم اهواز چی ؟اون حق الناس نیست ؟پول گل گهر کرمان چی ؟اون حق الناس نیست؟پول بقیه ایران حق الناس نیست همش هزینه واسه تهران باید بشه.بی خود نیس میگن یه ایران نابود شد تا تهران اباد شه.خدایی حرفای اینا رو ببین (114432)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۱:۴۱
خدا بیامرزه امواتت حرف حق زدی_ زمان ریاست جمهوری هاشمی جمعی از دانشجویان اهواز و آبادان در ملاقات با ایشون با توجه به منابع نفت فراوان در این استان نسبت به شرایط بد زندگی اظهار گلایه کردند که آقای هاشمی در جواب اونها گفتند: ما از بیابانها هم نفت میکشیم پس باید بیابانها رو هم آباد کنیم!!!!! (114493)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۲
دمت گرم واقعا اين پول گل گهر سيرجان مس دره زار مس ناچو ...و اين همه معدن ديگه خرج كجا ميشه (114510)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۰۲
موافقم (114511)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۵
آب چهارمحال و بختياري هم همينطوره، با كانال كشي و تونل زدن خدا ميدونه داره آب چه جاهايي( يزد، اصفهان و ...) رو ميده اما خودش محروم ترين استانه (114599)
جرات داری چاپ نکن اون دنیا خرت رو میگیرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۷:۵۲
بله دیگه! پول مردم تهران فقط حق الناس است... خجالت هم نمیکشه! واقعا برید ببینید دولت احمدی نژاد چه بلایی سر مردم خوزستان آورده بخدا قسمتون میدم برید آب خرمشهر(شهری که هر سال توی خرداد پز آزادیشون میدید) رو بخورید اگه سر از بیمارستان درنیاوردید؟ آقای هزاره سوم!! صدتا سد بدون اصول روی کارون و کرخه و رودهای خوزستان زد. . . . این حق الناسه!! (114674)
منصور مزرعه
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۲۴
هاشمی هم خوبه و عارف رو باید نگه داریم واسه ریاست مجلس (114436)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۴۱
امیدوارم از قالیباف بهتر باشه،به نظر من قالیباف کارهای عمرانی چشم پر کن و البته غیر اصولی انجام داد و شکاف بین پایین و بالای شهر بیشتر شد...... (114443)
شهروند
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۵۰
شاید قالیباف بتونه استاندار تهران بشه . (114449)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۷
نميخواد استاندار بشه ، برگرده همون عمليات گازانبري انجام بده ... (114600)
یه ایرونی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۹:۵۵
انشالله (114452)
فرزاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۱۸
امیدوارم حالا که دوران اعتدال است شهرداری گازانبرها رو بذاره کنار و با رای شورا ایشالله یا محسن هاشمی یا محسن رضایی که هردو افراد معتدلی هستن شهردار شوند ایشالله (114522)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۳۴
خدا کنه هاشمی بشه.قالی باف بیاد شهردار مشهد بشه.چند وقت تمام سایتا میگن قراره احمدی نژاد یا جلیلی بشه.اقا ما خروس نیستیم ما ادمیم. (114562)
سعید آریاییان
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۳:۵۳
بذارید قالیباف شهردار مشهد بشه
تا بعضیا شهردار مشهد نشن (114576)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۰
محمود کجایی داشتو کشتن !
میبینم که دوباره دوران هاشمی ها داره شروع میشه , آقای دکتر محمود احمدی نژاد , یادته 4 سال پیش برگشتی به میر حسین گفتی فرزندان هاشمی تو این مملکت دارن چی کار میکنن ؟ مردمم برای شما دست و جیغ و هورا کشیدن که عجب دل و جراتی ؟ همه فکر کردن کل ثروت مملکت دست خانواده هاشمیه از فردا ی انتخاب شما پول نفت و غیره رو نه درب منزل بلکه سر سفره هاشون تحویلشون میدی و ... .
هیچکس هم از خودش نپرسید که این سوال به موسوی چه ربطی داره ولی با یه سواله اونجوری همه گفتن هان اینم با اونه , محمود یگانه منجیه ملته ,
آقای دکتر نکنه 8 سال فرصت کمی بود , شایدم بود ؟ (114597)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۱:۵۹
محسن هاشمی یکی ازفرزندان صالح هاشمی بشمار می آید که دارای سوابق کاری مفیدی در شهرداری را داشةه۵برخودارمیباشد و ازطرف دیگر ایشان همراه با دیگر خانواده هاشمی در دوران مبارزه درقبل از انقلاب که پدرشان در زندان و تعقیب و گریز ساواک بوده متحمل آزارو اذیت فراوانی شده لذا قرار گرفتن دررأس شهرداری تهران حق طبیعی ایشان میباشد وباید از اوحمایت کرد (114643)