به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۱۴۸۱۷۴
از آزار و اذیت آنان پشیمان نیستم!

مرد داعشی که 200 دختر و زن کنیزش بودند

گروه حوادث: رسانه‌های کرد چهره جنگجوی داعشی که مدعی تجاوز به ۲۰۰ زن شده را برای اولین بار منتشر کردند.
مرد داعشی که 200 دختر و زن کنیزش بودند
عمار حسین در جریان بازجویی‌ها اعترافات تکان‌دهنده ای داشته و گفته در جریان پیشروی داعش  در مناطق کردنشین عراق و تصرف مناطقی که ساکنان آن بیشتر از مسیحیان ایزدی بوده‌اند، به ۲۰۰ زن تجاوز  کرده است.
عمار حسین جوان ۲۱ ساله که از اهالی موصل است، از سال ۲۰۱۳ عضو گروه داعش شده و اعتراف کرده تاکنون نزدیک به ۵۰۰ نفر را به قتل  رسانده و به بیش از ۲۰۰ زن تجاوز کرده است.وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما از طرف امیر موصل برای مالکیت زنان ایزدی یا آن چیزی که شما به آن تجاوز می‌گویید اجازه داشتیم. من از این کار پشیمان نیستم، زیرا این نیاز طبیعی یک جوان همسن و سال من است. هنگام پیشروی هر کدام از ما اگر زن یا دختری را پیدا می‌کرد آن را صاحب می‌شد، البته من برخی زنانی را که پیدا کردم به عنوان هدیه به دیگر برادران مجاهدم دادم که نتوانسته بودند غنیمت خوبی پیدا کنند اما ۲۰۰ زن و دختر را در اختیار خودم داشتم.
وی در پاسخ به این سوال که سن این دختران چقدر بود؟ گفت: از دختران ۸ ساله تا زنان سن بالا بودند که خب طبیعی است ما دنبال کم سن‌ها بودیم و هر کسی هم به‌نوعی مخالفت می‌کرد این اجازه را داشتیم که او را به قتل برسانیم، ضمن آن‌که به ما توصیه شده بود برای ایجاد رعب و وحشت و فرمانبرداری باقی زنان، سر یکی از آنها را در ملاء‌عام ببریم. وی در پاسخ به اینکه آیا انجام این خشونت‌ها آسان بود، گفت: داعش سیستم آموزشی خود را داشت. آنها ابتدا افرادی را در اختیار ما می‌گذاشتند و می‌گفتند آنها را به صحرا ببریم و تیرباران کنیم. ابتدا این کار برای من سخت بود اما هر چه بیشتر کشتم، این کار برای من ساده‌تر شد اما درباره مالکیت زن ها یا همان تجاوز اصلا مشکلی نداشتم و احساس پشیمانی نمی‌کنم.منابع اطلاعاتی کردستان عراق درباره صحت اظهارات عمار حسین اعلام کرده‌اند: «در اینکه وی مرتکب قتل و تجاوز شده شکی وجود ندارد اما اینکه ارقامی که وی ادعا می‌کند صحیح است یا خیر در حال بررسی هستند»
 
برچسب ها: داعش تجاوز کنیز