به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۱۴۸۴۰۹

مایکروسافت عنوان آپدیت ویندوز ۱۰ را اعلام کرد

گروه فناوری: بروزرسانی جدید مایکروسافت قرار است در ماه جاری میلادی پیش روی مشتاقان قرار گیرد اما در جدیدترین اطلاعات مربوط به این بروزرسانی، عنوان آن توسط مایکروسافت تایید شده است.
تا به اینجای کار، اطلاعاتی در خصوص عنوان درنظر گرفته شده برای بروزرسانی جدید ویندوز مایکروسافت در دست نبود. حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت از نام‌گذاری این بروزرسانی با عنوان Spring Creators Update فاصله گرفته و از عنوانی ساده‌تر یعنی Windows 10 April Update برای این بروزرسانی استفاده خواهد کرد.
این اطلاعات با استناد به بیلد جدید RTM بدست آمده که به تازگی در اختیار کاربران پروژه ویندوز اینسایدر قرار گرفته است. این بروزرسانی که با عنوان رداستون 4 هم خطاب می‌شود قرار است بروزرسانی تازه‌ای را برای اج به همراه آورد. پس از نصب این بروزرسانی، با اجرای مرورگر اج صفحه خوشامدگویی آپدیت ماه آوریل در مقابل کاربر قرار خواهد گرفت.
مایکروسافت عنوان آپدیت جدید ویندوز ۱۰ را اعلام کرد
امکان دسترسی به فعالیت‌های قبلی یا به اشتراک‌گذاری فایل با دستگاه‌هایی که در نزدیکی شما قرار گرفته‌اند از جمله نکات جدید در این بروزرسانی است. از جمله قابلیت‌های جدید دیگر می‌توان به گیم بار بازطراحی شده با رابط کاربری فلوئنت دیزاین اشاره کرد. ابزاری برای مشاهده داده‌های عیب‌یابی مربوط به بخش امنیت و حریم خصوصی از دیگر نکات قابل توجه در این بروزرسانی جدید است. علاوه بر این، استفاده از کورتانا نیز با استفاده از رابط کاربری Organizer، ساده‌تر از گذشته شده است.