به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۴۸۵۰۴

امکان ویدئو چت با کمک آواتار فراهم می‌شود

گروه فناوری: به نظر می رسد سامسونگ مشغول تولید یک اپلیکیشن جدید چت ویدئویی است. این شرکت اخیرا حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که ویژگی AR Emoji را با ویدئو چت ترکیب می کند.
امکان ویدئو چت با کمک آواتار فراهم می‌شود
طبق حق امتیاز اختراع جدید سامسونگ به نظر می رسد به زودی امکان ویدئوچت با دوستان به شکل AR Emojiدر موبایل های این شرکت فراهم می شود.به نظر می رسد سامسونگ مشغول تولید یک اپلیکیشن جدید چت ویدئویی است. این شرکت اخیرا حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که ویژگی AR Emoji را با ویدئو چت ترکیب می کند.نخستین بار وب سایتPatentlyMobile این حق امتیاز را رصد کرد که بدون نیاز به پهنای باند مورد نیاز برای انتقال ویدئو، امکان ویدئو چت را فراهم می کند.به هرحال در توضیحات این حق امتیاز آمده است: سیستم های فعلی ارتباط ویدئویی به طور معمول نیازمند پهنای باند بالا هستند و با تاخیر عمل می کنند زیرا باید تمام توالی تصویر قبل از ارسال به دستگاه دیگر تولید و فشرده شود. اما با کمک اختراع جدید حتی هنگامیکه ارتباط با اختلالی نامحسوس مواجه شود، آواتار واقعیت مجازی کاربر می تواند به عنوان تصویر واقعی او به کار رود و البته نیازمند پهنای باند کمتری است.

سیستم جدید علاوه بر پهنای باند مشکلات دیگر را نیز حل می کند.هنگامیکه کاربری از ویدئو چت استفاده می کند به ندرت می تواند مستقیم به فردی نگاه کند که با او صحبت می کند. زیرا دوربین بالا یا پایین صفحه کار گذاشته شده است. اما اگر یک نسخه مجازی از کاربر در حال چت باشد، تصویر را می توان طوری اصلاح کرد که به نظربرسد به طور مستقیم به طرف مقابل نگاه می کند.همچنین این سیستم از طیف وسیعی از اطلاعات استفاده می کند تا آواتار کاربر را بسازد. به عنوان مثال در توضیحات این اختراع آمده که سیستم با استفاده از حسگرهای بیومتریک از جمله حسگر ضربان قلب، ردیابی مردمک، حسگرEKG و غیره وضعیت احساسی کاربر را تعیین می کند تا آواتار کاربر را به درستی برای طرف مقابل به کار ببرد.سامسونگ این حق امتیاز را در ۲۰۱۶ میلادی، یعنی دو سال قبل از رونمایی گلکسی S۹ ثبت کرده است.قابلیت AR Emoji سامسونگ در حقیقت نسخه ای از Animoji اپل است.
مرجع : برترین ها