به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۴۸۵۳۰

حکم راننده اتوبوس حادثه پاسداران تایید شد

گروه حوادث: رئیس کل دادگستری استان تهران از تایید حکم صادره برای راننده اتوبوس حادثه پاسداران در دیوان عالی کشور خبر داد.
حکم راننده اتوبوس حادثه پاسداران تایید شد
به گزارش مهر، غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده راننده اتوبوس حادثه پاسداران گفت: دیوان عالی کشور حکم این پرونده را تایید کرده است.
حکم راننده اتوبوس حادثه پاسداران تایید شد
وی در خصوص زمان اجرای حکم این پرونده گفت: تمام تلاش مان این است که در اسرع وقت اجرا شود.در حال حاضر پرونده برای طی مراحل قانونی اجرا، به دادسرای اجرای احکام ارسال شده است.رئیس دادگستری استان تهران در خصوص پرونده تعداد دیگری از اغتشاش گران حادثه پاسداران گفت: پرونده این افراد به دادگاه ارسال شده است و به زودی مجاکمه می شوند. تایید شده است که شعبی که این پرونده ها در اولین فرصت تعیین وقت بکنند و رسیدگی انجام شود.۸ اسفند سال گذشته بود که حکم محمدرضا ثلاث عامل به شهادت رسیدن سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه پاسداران از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد. محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب اعتراضات دراویش در خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به شهادت رساند. متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، ۲۷ اسفند ماه سال گذشته بود.