به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۴۸۶۳

گارد انتظامات اداره بندر آبادان به قتل رسيد

گروه حوادث: در ساعات پایانی چهارشنبه شب، شبح مرگ بار دیگر بر شهر آبادان سایه افکند و یک مامور گارد انتظامات اداره بندر این شهر با ضربات چاقوی افراد مهاجم به قتل رسید.
گارد انتظامات اداره بندر آبادان به قتل رسيد
به گزارش سايت محلي فیدوس، مابین ساعت 10 و 11 چهارشنبه شب، گروهی شامل هفت هشت مرد خشگمین به دنبال فردی که گفته مي‌شود از بیم آنها به داخل محوطه اداره بندر آبادان پناه برده بود قصد ورود به این اداره را داشتند که با ممانعت دو تن از ماموران وظیفه شناس گارد انتظامات بندر مواجه شدند. مهاجمان با نیروهای گارد درگیر شدند و در نتیجه یکی از ماموران گارد اداره بندر به نام علی مظاهری از ناحیه سینه مورد اصابت چاقوی مهاجمان قرار گرفت و آن دیگری از ناحیه دست دچار جراحت شد. مهاجمان سپس به سرعت از محل گریختند و دو مامور زخمی به بیمارستان منتقل شدند اما علی مظاهری به علت شدت جراحت جان سپرد.

هنوز از هویت مهاجمان و انگیزه اصلی آنها برای ورود به اداره بندر آبادان اطلاعی در دست نیست و مراسم تشییع پیکر مامور وظیفه شناس اداره بندر پنج شنبه در دارالرحمه آبادان انجام شد. گفتنی است سال گذشته در همین فصل بود که یک وکیل دادگستری از سوی موکل خود در ملاعام آماج شلیک گلوله قرار گرفت و جان باخت. در چندماه گذشته نیز مواردی از جمله سرقت مسلحانه و زورگیری در آبادان گزارش شده است.

مرتضی عب...
United States
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۱:۵۴
خوب علتشان معلومه, ریشه همه ی این مشکلات فقر وبیکاری در جامعه است...در واقع گناه این کارها به عهده ی مسئولین است (115462)
תרנגול (خروس)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۳:۰۷
ای بابا این دیگه چه مسخره بازی ای هست؟؟؟
کافی بود این اتفاق تو خارج رخ میداد تا رسانه ی ایران مثل خروس پر کند خودشو به اب و اتش میزنه (115506)
حسن ضابطی
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۳:۵۰
متاسفانه استان خوزستان رتبه بالایی از نظر ناامنی دارد.پرسش مهم این است که نیروی انتظامی آنجا دارد چه کاری
می کند؟! (115513)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۶:۵۲
جو بعضیا زیاد شده،چنتا اعدام نیاز داره.. (115547)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۷:۵۴
دلیل اصلی این مطلب مسلح نبودن این افراداست این کارکنان چون نیروی قراردادی هستند اجازه حمل سلاح ندارند (115558)