کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمی‌شود مانع حضور بازیکنان در اینستاگرام شد

انتقاد هست ولی فلسفه خودم را دنبال می‌کنم

6 ارديبهشت 1397 ساعت 22:55

گروه ورزشي: سرمربی پرسپولیس گفت: دوست داریم در جشن قهرمانی بازی را ببریم. طبیعی است که سپیدرود برای خراب کردن جشن قهرمانی‌مان بازی می‌کند.


به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: آخرین بازی و جشن قهرمانی را در پیش داریم. دوست داریم مقابل هواداران‌مان بازی را به زیبایی و با برد تمام کنیم. از همه دوستان رسانه‌ای نیز بابت همکاری با ما تشکر می‌کنم. انتطار دارم  در آینده هم این روند را ادامه دهیم.او ادامه داد: لازم می‌دانم از هواداران پرشور نیز تشکر کنم که در تمام شهرها از ما حمایت کردند. به آقای گرشاسبی نیز تبریک ویژه می‌گویم که از ما حمایت کردند. از کادر فنی نیز بابت همکاری ممنونم. بیشترین تمجیدها از بازیکنانم است که از همه مهمتر و با لیاقت‌ترند.برانکو گفت: به علی کریمی هم تبریک می‌گویم که شجاعت و اعتماد به نفس خودش را نشان داد و یک تیم کوچک را در وضعیت سخت تحویل گرفت و آن را در لیگ نگه داشت. فردا تیم حریف تلاش می‌کند جشن ما را تلخ کند. این طبیعی ترین رفتار ورزشی است.او افزود: امیدوارم فردا همه از بازی لذت ببریم و یک اتفاق جالب ورزشی باشد. دلمان می‌خواهد فردا با یک پیروزی شیرین فصل را تمام کنیم. البته کارمان تمام نخواهد شد و لیگ قهرمان ادامه دارد. علیپور و ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت نداریم.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقادات بی‌رحمانه‌ای که از او می‌شود گفت: به کاری که در تیمم کردم افتخار می‌کنم‌. این تیم در سه سال اخیر در کیفیتی قرار گرفت که استحقاقش را داشت. ما هم مثل همه باشگاه‌های دنیا ضعف‌هایی داریم و شکست‌هایی خواهد بود. مخصوصا بعد از یک سری نتایج عالی. انتقادات هم مثل همه باشگاه‌ها از ما می‌شود. اما ما فلسفه خودمان را دنبال می‌کنیم. انتقادات می‌توانند تحریک و اراده مضاعفی به ما اضافه کنند. به همین خاطر فوتبال تا این حد زیباست و تنوع افکار آن را زیباتر می‌کند اما آخرین حرف را نتیجه بازی می‌زند.سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: هنوز این بحث بین باشگاه و بازیکنان در جریان است با این حال با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سال آینده بهتر از این خواهیم بود.در ادامه خبرنگاری با اشاره به حضور چندین ساعته بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی و همچنین کنترل بازیکنان بایرن‌مونیخ برای حضور در این شبکه‌ها توسط سرمربی تیم پرسید و برانکو با بیان این که نمی‌توان بازیکنان را در این زمینه کنترل کرد، گفت: آن چیزی که هانگ گفته تنها در زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکنان در کنار ما در حال تمرین هستند. عملا امکانش نیست که ۲۷ بازیکن را ۲۴ ساعته کنترل کنیم. مدتی بود موبایل‌ها را جمع می‌کردند اما الان یک بازیکن چهار پنج گوشی همراه دارد. البته ما به بازیکنان یادآوری می‌کنیم که نباید برای تلگرام و اینستاگرام وقت زیادی بگذارند، اما آنها را نمی‌توان منع کرد. کسی که این حرف را گوش نکند نتیجه‌اش در زمین مشخص خواهد شد و ما در زمین او را مجازات می‌کنیم.

برانکو افزود: این مشکل تمام بازیکنان دنیاست. آنها در گذشته ورق بازی می‌کردند و الان هم پلی استیشن آمده است. شما به ما کمک کنید بگویید چه طور جلوی آنها را بگیریم؟ ما به آنها مدام توضیح می‌دهیم که چه نوع استوکی بپوشند اما اگر بد بازی کنند می‌گویند شما به ما این استوک را پیشنهاد کردید. به همین خاطر بد بازی کردیم بنابراین ما سعی می‌کنیم روی منطق بازیکنان کار کنیم اما قبول دارم این مشکلات وجود دارد. حتی بعضی از بازیکنان در ایران و دنیا بین دو نیمه پیام می‌فرستند.او همچنین در مورد این که در کنار استانکو دومین مربی است که با پرسپولیس دو قهرمانی پی در پی را کسب کرده، اظهار کرد: استانکو یکی از بزرگترین مربیان است و من او را بهترین مربی کرواسی می‌دانم. قطعا او مربی با دانشی است و من ارتباط خوبی با او دارم و در زمینه‌های مختلف باهم شرکت می‌کنیم. من شاهد دانش و توانایی او بوده‌ام و آروزی سلامتی و طول عمر برایش دارم. ما مقابل هم در لیگ کرواسی بازی کرده‌ایم و جوان‌های زیادی در کنار او رشد کرده‌اند. استانکو اثر مثبتی در فوتبال ایران و به خصوص پرسپولیس و سپاهان داشته است.سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بلاژویچ در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت می‌کند یا نه، گفت: بلاژویچ مشکل جسمانی داشته و ناراحت است که نمی‌تواند به ایران بیاید. او از قهرمانی بسیار خوشحال است و دوست داشت در کنار ما باشد. اما امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا به اینجا آمده و تا آن موقع شما کنفرانس ۲۴ ساعته برگزار کنید.


کد مطلب: 148686

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/148686/انتقاد-هست-ولی-فلسفه-خودم-دنبال-می-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir