به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۱۴۸۷۹۱

قتل دختر جوان توسط مدعی انرژی درمانی

گروه حوادث: مرد مدعی انرژی‌درمانی که از دختری کلاهبرداری کرده‌ بود، برای پس‌ندادن پول دختر او را به قتل رساند.
قتل دختر جوان توسط مدعی انرژی درمانی
دختر جوان یک سال قبل درپی قراری که با مرد جوان داشت، به قتلگاه رفت و کشته‌ شد.پلیس زمانی در جریان این حادثه قرار گرفت که مادر رکسانا خبر داد دخترش گم شده‌ است. او گفت: دخترم گفت پولی به یکی از دوستانش قرض داده و برای پس‌گرفتن طلبش می‌رود به من نگفت پول را به چه کسی قرض داده‌ است. من هم فکر کردم مثل همیشه چندساعتی با دوستانش است و برمی‌گردد، اما دخترم نیامد و تلفن همراهش هم خاموش شد تا اینکه مردی با خانه ما تماس گرفت و گفت رفتگر است و کیف‌دستی دخترم را پیدا کرده. من و پسرم به آدرسی که آن مرد داده بود رفتیم و کیف را تحویل گرفتیم. مرد به ما گفت کیف را کنار خیابان پیدا کرده و با تلفنی که در آن بوده تماس گرفته ‌است.

وی ادامه داد: دخترم در تهران با دوستش قرار داشت اما کیف در اطراف شهریار پیدا شده‌ بود. زمانی که مأموران تحقیقات گسترده خود را در‌این‌باره آغاز کردند متوجه شدند رکسانا آخرین‌بار با جوانی به نام رامین تماس گرفته ‌است. مادر رکسانا گفت: رامین را سال‌های زیادی است می‌شناسم. او انرژی‌درمانی می‌کند و من و دخترم برای درمان پیش او می‌رفتیم و البته این اواخر رفت‌وآمد خانوادگی هم پیدا کردیم. رامین مبلغ هنگفتی پول از من گرفته و آن را پس نداده ‌ممکن است همین‌کار را با رکسانا هم کرده ‌باشد. با توجه به گفته‌های این زن، رامین بازداشت شد و مورد‌ بازجویی قرار گرفت.

او در نهایت به قتل اعتراف کرد و گفت: رکسانا چندین میلیون به من پول داده ‌بود و آن را می‌خواست من هم نمی‌توانستم پول را پس دهم. 45 میلیون تومان پول زیادی بود به‌همین‌دلیل هم تصمیم گرفتم او را بکشم. متهم گفت: من به دلیل مشکلات زیادی که در زندگی شخصی‌ام داشتم به بهانه انرژی‌درمانی با زنان زیادی رابطه برقرار می‌کردم، رکسانا و مادرش هم یکی از آنها بودند. من از این مادر و دختر پول گرفته ‌بودم. مادر رکسانا وقتی که دید نمی‌تواند پول را از من پس بگیرد کنار کشید اما رکسانا همچنان پیگیر بود. تا اینکه مجبور شدم برای ساکت‌کردنش او را بکشم.با اعترافات مرد جوان و آدرسی که او داد، پلیس جسد رکسانا را پیدا کرد و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.
مرجع : شرق
برچسب ها: قتل کلاهبرداری