به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۴۸۹۶

طلاق زوج‌ جوان سه ساعت پس از ازدواج!

گروه حوادث: زوج جوان سه ساعت پس از ازدواج تصمیم گرفتند برای طلاق توافقی به دادگاه مراجعه کنند.
طلاق زوج‌ جوان سه ساعت پس از ازدواج!
به گزارش مهر، تازه عروس در حالی که سعی مي‌کرد غم بزرگی که بر روی چهره اش نشسته را مخفی کند، رو به رو قاضی دادگاه نشست و با اشاره به همسرش گفت: 6 ماه قبل با سعید در دانشگاه آشنا شدم. او پسر مودب و مهربانی بود. همیشه 5 دقیقه قبل از شروع کلاس ها به دانشگاه مي‌آمد و بلافاصله پس از کلاس، از دانشگاه بیرون مي‌رفت.

وي افزود: یک روز وقتی به سمت خانه مي‌رفتم او سد راهم شد و گفت، به من علاقه دارد و مي‌خواهد همراه خانواده اش برای خواستگاری به خانه ما بیاید. یک هفته بعد آنها به خانه مان آمدند و ما با 114 سکه طلا به عنوان مهریه عقد کردیم. همیشه حس مي‌کردم سعید غم بزرگی در سینه دارد و سعی مي‌کند آن را از من مخفی کند. سعید در یک شرکت بزرگ استخدام شد و با کمک پدرش توانست ماه گذشته مراسم عروسی را برگزار کند.

زن جوان ادامه داد: وقتی به خانه آمدیم او از من خواست منطقی به حرفهایش گوش کنم. اول تصور کردم در مورد آینده قصد دارد حرف بزند اما او موضوعی را مطرح کرد که هیچ وقت انتظارش را نداشتم. سعید هیچ علاقه ای به من نداشت و برای ازدواج با دختر دایی اش مرا قربانی کرده بود. آن شب وقتی متوجه علاقه شدید سعید به دختر دایی اش شدم تصمیم به جدایی گرفتم. الان هم مهریه ام را مي‌بخشم تا به صورت توافقی جدا شویم.

مرد جوان هم در دفاع از خود گفت: من عاشق دختر دایی خود بودم، اما او مطلقه بود و تنها راه من برای ازدواج با او شکست در یک زندگی مشترک بود. من هم برای این کار مجبور شدم ازدواج کنم. قاضی شعبه 260 مجتمع قضایی شهید باهنر پس از شنیدن صحبت های این زوج جلسه دادگاه را تجدید کرد تا آنها درباره تصمیمشان بیشتر فکر کنند.

۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۱:۰۲
عجب!!! این سعید نمی تونست به جای اینکه یه دختر مجرد رو بدبخت کنه می رفت و با یه زن مطلقه ازدواج میک رد؟؟؟ البته نه به دروغ اون هم به صورت توافقی (115795)
سعید3
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۳
عزیزم مثله اینکه متن رو خوب نخوندی (115940)
نوید
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۰۶
خوب اگر اجازه ازدواج با یه مطلقه رو بهش میدادن که با همون دختر دائیش ازدواج می کرد!! (115980)
نوید
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۰۹
من فکر می کنم خالی بستن! قضیه چیز دیگه ای بود که برای اینکه آبرو ریزی نشه اینطوری گفتن! شاید یکیشون یه ایرادی داشته که توی خونه معلوم شده! (115981)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۲۲
آخر و عاقبت عشق های خیابانی چیزی بیشتر از این نیست (115985)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۳:۰۰
خدایی عشق خیابانی به این داستان چه ربطی داره؟ دانشگاه و خانواده چه ربطی به عشق خیابانی داره ؟ بالاخره باید به یک روشی دختر و پسر با هم آشنا بشن ، مهم تر از روش آشنایی پیگیری خانواده ها و تحقیق آنها و همچنین عجولانه ازدواج نکردن است . فاصله آشنایی تا ازدواج 6ماه بوده که واقعا کمه. اونم وقتی طرفت غریبس. (116086)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۳:۲۳
والا من نه تو کتب شرعی خوندم و نه در اجتماع از لحاظ عرف شنیدم واسه ازدواج با یه خانم بیوه حتما طرف باید قبلا مزدوج بوده باشه
بعدشم طرف تو این گزونی چه پول بادآورده ای داشته که مراسمم گرفته!!! (116191)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۱:۳۰
این نهایت نامردی وبی شرافتی برای یک مرد است که اینگونه سرنوشت دیگران را فدای آمال خود می کند.اولا به عنوان یک مرد ودر دفاع از عرصه مردانگی از این خانم عذر خواهی می کنم و از او می خواهم از ای گذشتها نکند و ایثار وکذشت را برای همسر واقعی خود که یک مرد تمام عیار است وا بگذارد.به قول سعدی نیکی با بدان ستم است بر نیکان و ... پس این خانم نه برنیکان ستم کند ونه با عفو این ستمگر جور بر درویشان.من اگر وکیل ایشان بودم حق آن مر نما را کف دستش می گذاشتم. (115802)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۱:۳۸
عجب پسر بیش............ نامرد...... (115806)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۱:۵۱
چه آدمايي پيدا ميشن (115815)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۲:۱۷
نه خدایی الان اینی که منفی داده ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی با کار این آدم موافقه!!!! این آدم یه بیماره روانیه که با زندگی یه نفر بازی کرده (116178)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۱۶
پسره کله پوک...
من نمیتونم بگم دختر دایی پسره همسر خوبی براش میشه یا نه اما قطع به یقین اگه میخواست با این دختر خوشبخت میشد...
بعضی از خانواده ها فقط هنرمندند برای ایجاد دردسر و بدبختی...
دلم برا دختره سوخت،اما مشکل کجاس؟؟؟؟ (115824)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۱
مشکل اونجاست که تو از دل من خبر نداری (115938)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۰۲
مشکل حرف های خاله زنکی پدر و مادر و فامیل و مردم است، اگر یک پسری از زن بیوه ای خوشش بیاید به شرط اینکه تفاهم فکری و فرهنگی داشته باشند و همدیگر را نیز دوست داشته باشند چه اشکالی دارد با هم ازدواج کنند؟ مگر زن بیوه آدم نیست؟ یا ازدواج اشتباهی داشته و یا شوهرش فوت شده است. پس می تواند با دیگری زندگی کند و مایه آرامش دیگری شود. مگر نه اینکه پیامبر (ص) یا خدیجه (س) که از او بیست سال بزرگتر بود ازدواج کرد؟
مشکل ما جهل است و عرفیات دست و پاگیر. (116003)
Amir Ali
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۳۰
اه اه نامرد...!
مثل اینکه هممون یاد گرفتیم از همدیگه پله بسازیم واسه رسیدن به خواسته هامون!...
ه... (115826)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۵۲
فيلم هندي ... خخخخخخ (115829)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۰۰
عجب پسر نامردی بوده که زندگی دختری جوان رو تباه کرده و او را مسخری خود قرار داده و قشنگترین شب زندگیش رو سیاه کرده . (115834)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۲۸
ببین با کیا شدیم 75 میلیون! خدایا توبه! (115845)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۲۷
چقدر ناراحت کننده بود. (115871)
ا_اندايش
Europe
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۳۶
من پسرم ولي متنفرم ازبعضي پسرهايي كه بسيار كم عقل تشريف و با احساسات دختر مردم بازي ميكنن! (115876)
سعید2
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۲۹
البته دخترا هم با احساسات پسرها کم بازی نمی کنند@@@@@ (115934)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۲:۱۸
حالا وسط دعوا نرخ تعیین میکنید!!! چرا همه چیزو باهم قاطی می کنید. (116179)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۲:۲۱
من خودم یه دخترم. . . . . اما چرا همه هی می گید پسر فلان پسر بهمان!!! دختره هم بهمون اندازه مقصره، کسی که به این راحتی اجازه بده دیگرون با زندگیش بازی کنن به اندازه اون پسر مقصره. (116181)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۳۷
مهريه براي همينه (115878)
ashli
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۴۲
آیا این یک داستان واقعی است !!!!!! (115946)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۳۶
دختره باید مهریه را تا ریال آخر بگیره تا خرهای مثل این پسره میدون پیدا نکنند (115904)
سمیه
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۰۵
خانمها حقتونو تا قرون آخر بگیرید و اصلا ناراحت نباشید چون پایان شب سیه سپید است.امیدوارم این خانم محترم در زندگی جدیدی خوش بخت باشند و آن پسر احمق حتما جواب عملش رو بگیره،آمین (115923)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۱۸
بسیار ناراحت شدم قسم می خورم اگه سعید با دختر من این کار میکرد مجازاتش مرگش بود و باید دادگاه به خاطر این دورغ سعید اون را محکوم به زندان نماید تا درسی برای دیگر دورغگویان باشد که این چنین دختر مردم را بدبخت نکند سعید بسیار نامردی و فقط سر دسته نامردهای (115931)
دكتر
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۲۱
چرا مهريه رو بخشيده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين همه پول جهيزيه داده با عشق پا به خونه بخت گذاشته حالا بخاطر اينكه ازش زودتر جدا بشه مهريه رو مي‌خواد ببخشه؟؟؟؟؟ دختر جان اين مرد نابودت كرده، زندگيتو خراب كرده حالا به راحتي مي‌بخشي؟ (115932)
amin
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۴۲
خوب که شماها خانواده دختره نیستید وگرنه با این حرفاتون دختر رو دیوونه میکردید. زندگیش نابود نشده. بد شانسی آورده یه آدم احمق روانی به پستش خورده. در آینده زود هم ایشالا فراموش میکنه. به زندگی عادیش ادامه میده. اینشالا که مورد بعدی ای که انتخاب میکنه باعث شادیش تو زندگی باشه (116018)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۳
اول دختر دائی در کار نبوده بعد که ... احتمالا پسره این دروغها را سر کرده که راحتتر جدا شده (115941)
سحر
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۵۱
به نطرمن این آقاسیدهتومن میدانه که بادختردایش ازدواج میکنه من اگه دختردایش بودم باهمچین آدمی ازدواج نمیکردم (115950)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۷:۳۳
مغزش معیوبِ احتمالاً (115966)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۰۱
از این دوران حالم بهم میخوره شده دوران نامردی (115977)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۵۲
آبروی هرچی مرده برده زیر رادیکال این نامرد (115993)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۰۳
واقعا ديگه از اين بچگانه تر نميشه!!! (116005)
آزرمیدخت
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۱۱
این از عواقب توسری خوردن آدمها درخانواده و جامعه است که از ارزشهای اخلاقی مانند شهامت وراستی دور افتاده ایم ،یشنهادمن به یکی مثل سعید و امثالهم اینکه برن چند تا از فیلمای قدیمی با هنرنمایی ناصر ملک مطیعی نگاه کنند یه کم جرات وجسارت یاد بگیرند تا برای رسیدن به اهدافشون دیگران رو قربانی نکنند چون توی این سالهای اخیر جامعه فرهنگی ما از ارائه الگو برای جوانان نا کام مانده (116007)
بهنام
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۰:۵۱
عجب غمی تو دلش بوده ، بنده ی خدا !! (116041)
طرفدار احمدی نزاد
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۲:۰۰
من به آقا سعید حق میدم.مردی اقا سعید تو ثابت کردی خواستن توانستن است (116175)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۳:۳۳
من به هوش ودرایت قاضی حصودی کردم برادر من وقتی اقا خود اعتراف میکنن که به خاطر خود خواهی با احساسات دختری بیگناه بازی کرده وابرویخوانواده ای را به سخره گرفته انوقت برادر من تجدید دادگاه چه معنی میدهد من حقوقدان نیستم ولی قانون باید بااین اقا برخورد قاطعی داشته باشد تا بفهمد سخره گرفتن دیگران برای رسیدن به امیال شخصی تاوان دارد (116192)