به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۴۹۰۰۵

پتنت انعطاف‌پذیر مایکروسافت با طراحی متفاوت

گروه فناوری: پتنت‌های جدید از وسیله انعطاف پذیر مایکروسافت که بسیاری از ما آن را با نام سرفیس فون می‌شناسیم، طراحی متفاوت این گجت را به تصویر می‌کشند. به نظر مایکروسافت تلاش دارد تا با استفاده از راه‌های جدید، تجربه متفاوت را برای کاربران رفم بزند.
پتنت انعطاف‌پذیر مایکروسافت با طراحی متفاوت
دسامبر گذشته، مایکروسافت پتنت‌های مربوط به یک تبلت انعطاف‌پذیر را ثبت کرد که به نظر می‌رسید کاربران با دستکاری آن می‌توانستند از آن به عنوان دستگاهی با اندازه یک موبایل استفاده کنند. بسیاری از افراد، این طرح را همان سرفیس فون در نظر گرفتند که مدت زمان زیادی در انتظار آن بودیم. همچنین رندرهای منتشر شده، دستگاهی منعطف با دو نمایشگر را به تصویر می‌کشیدند که می‌توانست به حالت تبلت، حالت چادر، حالت لپ تاپ و یک حالت منعطف تبدیل شود. کل این طرح مفهومی با عنوان “Project Andromeda” شناخته شده و حالا اطلاعات پتنت‌های جدید آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.یکی از پتنت‌ها تلاش دارد مشکلات مربوط به دستگاه‌هایی را حل کند که دو نمایشگر آن از طریق یک لولا در بخش مرکزی به یکدیگر متصل شده‌اند. در این حالت، مایکروسافت می‌گوید ژست‌های مرسوم کار نخواهد کرد. مطابق با اطلاعات پتنت US 2018/0113520 A1، «این [حالت] می‌تواند از لذت کاربر کم کرده و به ناامیدی کاربر هنگام استفاده از آن منتهی شود.»

به گفته مایکروسافت، کلید حل این مشکل استفاده از انواع دیگری از ورودی‌ها است که این موارد شامل جهت دستگاه، موقعیت لولا و نحوه نگه داشتن آن در دستان کاربر می‌شود. مایکروسافت می‌گوید «از این رو، مجموعه گوناگونی از سیگنال‌های ورودی مختلف می‌تواند با اثر متقابل لولا به منظور اصلاح عملیات مرتبط با آن ترکیب شود.»پتنت دوم، US 2018/0113241 A1، به تشریح راهی می‌پردازد که در آن، دو نمایشگر مورد استفاده روی گجت منعطف تخت به نظر برسد، حتی اگر آنها منحنی باشند. برای حل این مشکل، مایکروسافت استفاده از “image-correcting layer” را در نظر می‌گیرد که باعث می‌شود کاربران تصور کنند نمایشگر در حالت منحنی نیست.تصور می‌کنید ایده مهندسان برای این محصول جدید عملی می‌شود؟ در ادامه می‌توانید این عکس‌ها را تماشا کنید.
محصول انعطاف‌پذیر مایکروسافت با طراحی متفاوت
محصول انعطاف‌پذیر مایکروسافت با طراحی متفاوت

محصول انعطاف‌پذیر مایکروسافت با طراحی متفاوت
مرجع : برترین ها
برچسب ها: مایکروسافت