کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاهی به توییت‌های منتخب روز

13 ارديبهشت 1397 ساعت 12:29


✅Ahmad Medadi:
"#روز_معلم گرامی باد! یاد و نام #معلمان فداکاری که هستی و زندگی و آرامش و آزادی‌شان را بی‌مضایقه، وقف نشاندن بذر دانش و اندیشه و آگاهی در جان و دل فرزندان این سرزمین کرده‌اند، گرامی باد!"

✅مینا ورشوچی:
"مناسبات اقتصادی ایران و اروپا سد محکمی درمقابل زیاده خواهی های امریکا و متحدانش شده است. حاکمیت باید به این نکته رسیده باشد که مناسبات اقتصادی امنیت آور است نه تهدید، شعار و موشک نویسی. #اقتصادسیاسی #برجام #امنیت"

✅حسین حمدیه:
"همه چیز خوبه. رونق به اقتصاده؛ مردم شادن و حکومت رو از خودشون می‌دونن؛ رفقامون آزادند؛ امام‌جمعه در مشهد خدایی نمی‌کنه؛ هوامون سالمه و دریاچه‌هامون پرآب؛ همه سرکار خودشونن و بازپرس شعبه دوم رسانه زورش از رییس‌جمهور بیشتر نیست. همه‌چیز اینجا عالیه فقط حیف که خودکار آبی پیدا نمیشه!"

✅🇮🇷امید بلاغتی:
"نتانیاهو با جمله طلایی ایران دروغ می‌گوید به ما حمله کرده‌است. ایران ترسناک تصویری است که قرار است به چیزی فراتر از خروج از برجام منتج شود. داخل کشور چه خبر است؟ تلگرام را فیلتر می‌کنند، به دولت و ظریف حمله می‌کنند و مثل همیشه بر آتش اختلاف می‌دمند؟ جاسوس سیدامامی است یا این‌ها؟!"

✅احسان بداغی:
"گویا عوامل نزدیک به بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل در #دانشگاه_امیرکبیر به خودروی #ظریف حمله کردند. کاش گذاشته بودند فقط ٢۴ ساعت از سخنرانی مضحک #نتنیاهو علیه کشورمان می گذشت، بعد همسویی شان را با افراطیون منطقه نشان می دادند و از پشت خنجر می زدند."

✅ابراهیم اسکافی:
"همسویی بخشی از نیروهای افراطی با سیاست‌های ترامپ ـ نتانیاهو خیلی آشکار است. از اینکه در میان نیروهای افراطی بظاهر مدافع نظام مثل چند ماه پیش جاسوس پیدا شود نباید تعجب کرد."

✅حسین درخشان💈:
"وقتی نتانیاهو حواسها رو به سمت ایران پرت می‌کرد سه قدم دیگر بسمت فاشیزم برداشت. (هاآرتص)"

✅Spinooza:
"آمریکا و اسراییل همیشه دشمن نیاز داشته‌اند، حالا اعراب هم دشمن نیاز دارند. بصورت تاریخی، نقش دشمن را در چهره ایران بازسازی کرده‌اند. #برجام این بازی را خراب کرده بود، تلاش‌ آن‌ها اکنون به نابودی برجام‌ست. چرا که به دشمن نیاز دارند!."

✅صادق زيباكلام:
"محکومیت تلگرام بجرمهای"تشویش اذهان عمومی" ، "نشراکاذیب" و "تبلیغ علیه نظام"، باعث شده تا معنی این‌اتهامات که بواسطه آنها هزاران نفر روانه زندان شدند، امروز بهتر فهمیده شوند. جملگی این جرائم و اتهامات مشابه آنها یعنی گفتن مطالبی مغایر با آنچه که حکومت میخواهد مردم بعنوان حقیقت باورکنند."

✅Feyzollah Arabsorkhi:
"اگر حتی جریانی معتقد باشد که محروم کردن جامعه چهل میلیونی از یک اپلیکیشن فاجعه نیست، وجود این اندیشه‌ در مدیریت کشور که فکر می‌کند با بستن مجاری اطلاع رسانی می‌تواند جامعه را تحت کنترل خود در آورد، قطعا فاجعه است."

✅shahram ejtehadi:
"باور كنيم يا نه، كارچنداني ازنسل قديم برنمي آيد. همديگر را خوب ميشناسند و دست همديگر راخوانده اند، يا خسته اند يا ميترسند از همه چيز. اگر كارخوبي كه نماينده #نسل_ما ، فريدموسوي، دركميسيون اجتماعي با اصلاح قانون منع بكارگيري بازنشستگان كرد، نتوانيم درصحن علني كامل كنيم، ديگرحق هيچ اعتراضي نداريم"

✅mohammad mohajeri:
"طبق جدول منتشرشده در سایت خزانه داری کل کشور، #صداوسیما در ۲۹ فروردین مبلغ ۱۱۰۰میلیارد ریال تحت عنوان"هزینه های اجتناب ناپذیر"دریافت کرده. علی برکت الله. بعیداست بگویند هزینه اجتناب ناپذیر چی هست و کجا مصرف می شود. ولی می شود حدس زد پیام رسان سروش یکی از اجتناب ناپذیرها باشد!"

✅Alireza Rezaei:
"مشکلی که شما با چند میلیارد تومن به‌ وجود میارید بچه‌ها تو پاساژ علاءالدین با دو هزار تومن حلش می‌کنن. #تلگرام #فیلترشکن"

✅siavash fallahpour:
"ولی کلا زدن اینترنت رو محو کردن تلگرام اسم رمز بود!"

✅امیرعلی صفا:
"والله اگر دلسوز این کشوریم، اگر نگران انقلابیم و اگر امنیت برامون مهمه نباید مقابل عدم اجازه اعتراض به کارگر ساکت باشیم. خیلی واضح و روشنه وقتی اجازه اعتراض در چهارچوب قانون رو ندی باعث انباشت خشم می‌شی و این یعنی بزرگترین خطر امنیتی ...."

✅یگانه خدامی:
"باید #زمین را نجات دهیم! کمیسیون اتحادیه اروپا قصد دارد استفاده از برخی وسائل پلاستیکی دورانداختنی مانند قاشق و چنگال یک‌بار مصرف را ممنوع کند./ دویچه وله"


کد مطلب: 149264

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/149264/نگاهی-توییت-های-منتخب-روز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir