به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۴۹۳۵

اعتراف داماد به قتل بي‌رحمانه خواهر زنش

گروه حوادث: مرد جنايت‌كاری که در پی وسوسه شیطانی، خواهرزنش را در بخش گلستان شهرستان بهارستان کشته بود، پس از دستگیری به جنایت اعتراف کرد.
روز سیزدهم مرداد امسال زنی با مرکز فوریت‌هاي پلیسی 110 بخش گلستان در غرب استان تهران تماس گرفت و از کشته شدن زن جوان همسایه خبرداد. در پی این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بهارستان با اعزام به محل،در طبقه پنجم ساختمان با جسد زن صاحبخانه ـ در حالی که وسایل خانه نیزبه هم ریخته بود ـ مواجه شدند. با کشف جسد و گزارش موضوع به رجبی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای گلستان و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. شواهد نشان مي‌داد زن جوان ابتدا خفه شده و سپس با ضربات چاقو به قتل رسیده است. در بررسی از خانه مقتول نیز معلوم شد، تعدادی از لباس‌هاي شوهر او، دسته کلید خانه و گوشی تلفن همراه مقتول سرقت شده است.

مشاجره مقتول با عامل جنایت

با تشکیل پرونده ای در این رابطه، در تحقیق از همسایگان مقتول نیز معلوم شد آنها صدای مشاجره از خانه مقتول را در حالی شنیده اند که او نام همسرش را چند بار صدا زده و سپس دیگر صدایی نشنیده اند و به گمان مشاجره خانوادگی مداخله نکرده اند. در ادامه تحقیقات و احضار خانواده مقتول به پلیس آگاهی مشخص شد آنها روز حادثه چند بار با تلفن خانه دخترشان و بارها با با تلفن همراهش تماس گرفته اند، اما کسی پاسخگو نبوده و به همین دلیل به خانه فرزندشان رفته و با جسدش روبه رو شده‌اند.

بی گناهی شوهر مقتول

در ادامه کار آگاهان جنایی به شوهر مقتول ظنین شده و تحقیق از او را ادامه دادند که وی مدعی شد روز حادثه در محل کارش در تهران بوده و در پی تماس خانواده همسرش، متوجه مرگ او شده است. در ادامه با بررسی در این ارتباط و وجود مدارکی، معلوم شد گفته‌هاي شوهر مقتول صحت داشته و او در جنایت نقشی ندارد.

ردپای شوهر خواهر در قتل

با مشخص شدن بی گناهی شوهر مقتول،جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه یافت تا این که چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند مقتول پیش از مرگ، تلفنی با مردی صحبت کرده و قرار بوده او به عنوان مهمان به خانه شان بیاید. بنابراین تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بهارستان روی این فرد متمرکز و مشخص شد هویت مالک خط تلفن، شوهر خواهر مقتول بوده است بنابراین وی تحت تعقیب قرار گرفت، اما خانه اش را ترک کرده بود و کسی هم از او خبری نداشت. جستجو برای دستگیری متهم ادامه یافت و سرانجام او درحومه شهرستان بهارستان، دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف و عنوان کرد روز حادثه وقتی به خانه خواهر زنش رفته و او را تنها دیده، وسوسه شده وی را مورد آزار و اذیت قرار دهد که مقتول با او درگیر شده و وی را کشته است. متهم در ارتباط با نحوه جنایت گفت: آن روز وقتی با تلفن همراه خواهر زنم تماس گرفتم و متوجه شدم در خانه تنهاست، وسوسه شدم و به خانه اش رفتم. در آشپزخانه بود که به او حمله ور شده و وی را به اتاق نشیمن کشاندم. فریاد مي‌زد و مي‌خواست رهایش کنم.

وي افزود: چند بار با به زبان آوردن نام شوهرش، خواست به خاطر او از این کار منصرف شوم. در جدال با من قصد فرار داشت که صدای همسایه شان را شنیدم. ترسیدم و ابتدا خفه اش کردم، سپس با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به وی زدم. همان موقع با دستپاچگی تعدادی از لباس‌هاي شوهرش را همراه گوشی تلفن همراه مقتول و دسته کلید خانه شان که اثر انگشتم روی آن بود، سرقت کرده و با به هم ریختن لوازم خانه، وانمود کردم دزد آمده و پیش از این که همسایه ها متوجه شوند، فرار کردم.

متهم ادامه داد: وقتی به خانه رفتم و لباس هایم را عوض کردم، دقایقی بعد همسرم در تماس با من ماجرای کشته شدن خواهرش را اطلاع داد و خواست نزدشان بروم. برای این که کسی به من شک نکند، لباس سیاه به تن کرده و ابتدا به خانه مقتول و سپس به خانه پدری اش رفتم. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی کرد. در روز خاکسپاری و مراسم سوگواری مقتول حضور داشتم و گریه مي‌کردم. بنا بر این گزارش با دستور بازداشت موقت برای متهم تحقیق از او ادامه دارد.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۳:۱۱
آخی طفلی وجدانم داره!!!! (116262)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۳:۳۳
ای صاحبان خرد قصاص برای حیات شما است اگر بدانید... (116270)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۵:۴۵
اینکه این فرد مثه انگل و آفته درست اما بدن جامعه هم تا بیمار نباشه این انگل دفع میکنه...جامعه ما بیماره!
این زن از خودش نپرسیده که اصن چرا باید شوهر خواهرم این موقع بیاد و کارش چیه و هزار سوال دیگه!!!!
این فردم که وسوسه شده! برا خواهر و مادر و دختر خودشم وسوسه میشده... (116317)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۷:۱۴
وقتی کله پائینیه تصمیم گیری کنه دیگه هیچ کاری از دست کله بالایی بر نمیاد (116357)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۳:۳۹
آشغال پست زنش را هم بدبخت کرده. حالا اعدام میشه تا ناموسش بیوه بشه. زنش دست مردم بیفته و روزی صد بار بر این ملعون لعنت بفرسته که بیوه اش کرده. (116271)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۱۸
چقدر حیرت آور و باورنکردنی است که آدمیزاد بخاطر یک لحظه غفلت، دنیا و آخرتش را به باد می دهد و زندگی و آبرو و حیثیت خانواده ی دیگری هم تباه می کند. (116282)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۷:۰۱
منفی؟!!!!!!!!!!!!! (116354)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۲۱:۳۳
حداقل چهار خانواده فنا شدن (116451)
امین
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۳۵
بی شرف نامرد حالا حامیان حقوق بشر کجان تا بیان ببینن حق این نمک به حرام چیه (116288)
پارسا
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۷:۵۹
حامیان حقوق بشر در مورد چنین جنایاتی سر وصدا نمی کنند! در مورد اعدام کودکانی که زیر 18 سال مرتکب قتل شده اند ، افرادی که مرتکب قتل غیر عمد، (وسط دعوا، اتفاقی و بدون هیچ گونه برنامه قبلی) و همین طور اعدام های سیاسی و امنیتی اعتراض دارند و با توجه به تجربه سایر کشورها، اعدام رو راه حل نهایی نمی دانند! (116370)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۴:۴۳
انسانیت نابود شده ... (116291)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۷:۱۶
بگو آخه بدبخت حالا وقتی که دعواتون نشد حداقل فرار می کردی ، شاید بعداً ازش معذرت خواهی می کردی شاید به شوهرش و دیگران هم نمی گفت. و قضیه تمام میشد. با فوقش آبروت می رفت پس دیگه چرا کشتیش؟؟؟ (116358)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۰۳
ای بی وجدان! (116325)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۶:۵۸
دلا تا کی درین زندان فریب این و آن بینی (116351)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۸:۰۳
نامرد و پست فطرت. (116371)