به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۴۹۵۸۰

مسی و رونالدو چه کفش‌هایی می‌پوشند؟

گروه ورزشي: بازیکنان مطرح در جام جهانی معمولا استوک‌های طراحی شده مخصوص برای خود را به پا می‌کنند که با تکنولوژی روز دنیا و توسط برترین برندهای صنعت ورزش طراحی شده است.
مسی و رونالدو چه کفش‌هایی می‌پوشند؟
به‌ گزارش ‌ایسنا، کفش‌های مسی و رونالدو دو ستاره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش از این از سوی کمپانی‌های نایک و آدیداس طراحی شده‌اند.مسی کفش‌هایی که کمپانی آدیداس برای او طراحی کرده است را در جام جهانی ۲۰۱۸ به پا می‌کند. نام و نشان مسی بر روی این کفش‌ حک شده است. نام این کفش "Adidas Nemeziz" است.مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ تنها بازیکنی بود که کفش‌های مخصوص خود را به پا کرد. کفش جام جهانی ۲۰۱۴ مسی نیز از سوی آدیداس طراحی شده بود و "Adidas Adizero" نام داشت.


کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی جام جهانی در این بازی‌ها کفش‌های نایک CR۷ Mercurial را به پا خواهد داشت.کفش‌های رونالدو سبز رنگ است.


کمپانی آدیداس کفش‌های متنوعی برای جام جهانی ۲۰۱۸ طراحی کرده است.کفش‌های "Adidas predator ۲۰۱۸" با رنگ زرد و "Adidas X ۲۰۱۸" با رنگ آبی از این سری هستند.

کالکشن جام جهانی ۲۰۱۸ آدیداس Energy mode  نام دارد.کفش‌های " Adidas X" تماس بهتری با زمین دارند و سبک هستند.آدیداس در سری جدید خود کف کفش‌ها را از نظر کیفیت ارتقا داده است. طراحی قسمت پاشنه کفش‌ها به شکلی است که احساس راحتی بیش‌تری برای بازیکن ایجاد می‌کند. مواد به کار رفته در قسمت بالایی کفش نیز طوری طراحی شده که کم‌تر پا آسیب می‌بیند.