به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۴۹۶۰۳
رابین هوود باز می ‌گردد

روایتی تازه از دزد جنگل‌ شروود

گروه فرهنگي: به تازگی نسخه جدیدی از فیلم سینمایی "رابین هوود" در دوران مدرن ساخته شده که به نوعی اتفاقی تازه در سری فیلم های رابین هوود است. این فیلم در حال حاضر در مرحله تدوین به سر برده و کم کم آماده اکران می شود.
روایتی تازه از دزد جنگل‌ شروود
تا به حال نسخه های متفاوتی از فیلم سینمایی "رابین هوود" ساخته شده و در کنار این قضیه در حوزه انیمیشن نیز این اتفاق بارها افتاده است.
روایتی تازه از دزد جنگل‌ شروود/رابین هوود باز می ‌گردد+عکس/////////////////////////یکشنبهفیلم سینمایی "رابین هوود" به کارگردانی "اوتو بترست" اکران بین المللی خود را از 21 سپتامبر 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد."جابی هارولد"، "پیتر کرگ" و "دیوید جیمز کلی" نگارش فیلمنامه رابین هوود را بر پایه داستان معروف و افسانه ای رابین هوود راهزن جنگل شروود نوشته اند.
روایتی تازه از دزد جنگل‌ شروود/رابین هوود باز می ‌گردد+عکس/////////////////////////یکشنبهتارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، ایو هوسان در نقش بانو ماریان، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، بن مندلسون در نقش کلانتر ناتینگهام، تیم مینچین در نقش فریار تاک، جاش هردمن در نقش رایتس و بیورن بنگتسون در نقش تایدان بازیگرانی هستند که در فیلم رابین هوود به ایفای نقش پرداخته اند.از نکات جالب این فیلم می‌توان به تهیه کنندگی "لئوناردو دیکاپریو" اشاره کرد. وی به همراه جنیفر دیویسون، جابی هارولد و توری تانل ساخت این فیلم را عهده دار بوده اند.