به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۱۴۹۶۳

آزادكاران نوجوان ایران بر سكوي سوم جهان

گروه ورزشی: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امشب در حالي در صربستان به پايان رسيد كه تیم ایران با کسب سه مدال نقره و دو برنز بر سكوي سوم دنيا ايستاد.
آزادكاران نوجوان ایران بر سكوي سوم جهان
تیم كشتي آزاد نوجوانان ایران در پايان رقابتهاي جهاني صربستان توانست با کسب سه مدال نقره و دو برنز و دو عنوان پنجمی و با کسب 56 امتیاز به عنوان سوم تیمی دست یافت. تیم‌های روسیه و آذربایجان نیز به ترتیب با 85 و 66 امتیاز عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند و تیم هند نیز با 51 امتیاز چهارم شد. بر اين اساس در وزن 100 كيلوگرم این رقابت‌ها علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7- صفر يوسپ حسن اف از قزاقستان را از پيش رو برداشت وي در دور سوم مقابل ارن دورشون از تركيه با نتيجه 4- 2 شکست داد.

اکبری در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 5- 1 تورخان قربان اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی با نتیجه نزدیک 6- 7 مغلوب زائور کوتچیف از روسیه شد و به مدال نقره رسید. در دیدار های امروز خیراله قهرمانی و علی موجرلو در اوزان 46 و 76 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، علی اسماعیل‌پور در وزن 63 کیلوگرم پنجم شد و حسین خدیور در وزن 54 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. در مسابقات روز نخست نیز یونس امامی نماینده وزن 42 کیلوگرم و کامران قاسم پور آزادکار وزن 69 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره شدند و حسین شهبازی در وزن 85 کیلوگرم به مقام پنجم رسید.