کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زندگی جدای آقا و خانم ترامپ در کاخ سفید

18 ارديبهشت 1397 ساعت 10:37

گروه بين الملل: رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌دهند که ترامپ و همسرش ملانیا نه تنها فضای کاری جدایی دارند، بلکه در جریان زندگی روزمره و اوقات فراغت هم از یکدیگر فاصله دارند.


به گزارش تسنيم، نشریه واشنگتن‌پست در مطلبی در خصوص سردی روابط دونالد ترامپ و همسرش ملانیا نوشت که این دو تقریبا زندگی جدایی از یکدیگر دارند.ترامپ صبح‌ها ساعت 05:30 صبح بیدار می‌شود و به تماشای اخبار تلویزیونی و توئیت‌کردن مشغول می‌شود. اما ملانیا که شب‌ها در اتاقی جدا استراحت می‌کند دیرتر از خواب بیدار شده و صبح خود را با آماده کردن فرزندش برای رفتن به مدرسه - از جمله چک کردن وجود تکالیف درسی‌اش در کیف وی - آغاز می‌کند.ماجرا جدایی این دو زوج حتی در اوقات فراغت‌شان نیز مصداق دارد. برای مثال در اوقاتی - تعطیلات یا آخر هفته - که ترامپ در تفرجگاه شخصی‌اش در فلوریدا موسوم به مار-اَ-لاگو به سر می‌برد و مشغول گلف‌بازی و ضیافت شام با سیاستمداران، صاحبان شرکت‌های تجاری و شخصیت‌های رسانه‌ای است، اغلب ملانیا به چشم نمی‌آید.حتی به گفته بسیاری از دستیاران کنونی و پیشین رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و همسرش هنگامی که در کاخ سفید هستند نیز اغلب با یکدیگر غذا نمی‌خورند. یکی از دوستان قدیمی ترامپ می‌گوید که این دو «زمان بسیار کمی یا حتی هیچ زمانی با هم نیستند».زندگی روزانه مجزای این دو نفر از یکدیگر آنچنان است که ملانیا در جریان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا خطاب به واشنگتن‌پست گفت که وی و همسرش «بسیار مستقل» هستند و اینکه هر کدام از آن‌ها برای خود فضا و حریم جدایی دارند. طبق گفته تنی چند از افرادی که این زوج را می‌شناسند، این فضا و حریم از زمانی که وارد کاخ سفید شده‌اند، گسترده‌تر شده است - به طور خاص از زمانی که ماجرای رابطه غیراخلاقی ترامپ با استورمی دانیلز و کارن مک‌دوگال علنی شده است.

تعدادی از کارکنان کاخ سفید می‌گویند که ملانیا به صورت غیر رسمی یک دیوار و حائل بین «جناح شرقی» عمارت کاخ سفید - جایی که دفتر شخصی‌اش قرار دارد و آن را به تازگی بازسازی کرده است - و «جناح غربی» عمارت کاخ سفید - جایی که دفتر همسرش و ایوانکا ترامپ قرار دارد - ایجاد کرده است.به گفته افراد مطلع، ملانیا هنگامی که برای مراسم رسمی به «جناح غربی»‌ عمارت کاخ سفید می‌رود، وارد سالن نمی‌شود، سرک نمی‌کشد و تلاشی نمی‌کند ببیند رئیس جمهوری چه کاری می‌کند. یکی از افرادی که اطلاعات دست اولی از این ماجراها دارد می‌گوید که ملانیا «به ندرت پای خود را در جناح غربی عمارت کاخ سفید می‌گذارد».ملانیا ترامپ همچنین جدا از شوهرش مسافرت می‌کند، حتی زمانی که مقصد آن‌ها یکی است. در فوریه گذشته، ساعاتی پس از اینکه ماجرای رابطه غیراخلاقی ترامپ با مک‌داگل افشار شد، هنگامی که ترامپ عازم تفرجگاه مار-اَ-لاگو بود، ملانیا هنگام عبور ترامپ از چمنزار جنوبی کاخ سفید برای سوار شدن بر هلیکوپتر حضور نداشت. در واقع ملانیا ترجیح داد که جدا از همسرش به سوی فرودگاه نظامی مریلند - برای سوار شدن بر هواپیما - عازم شود.جدای از این مسئله، تعدادی دیگر از کارکنان کاخ سفید عنوان کرده‌اند که ملانیا به تعدادی از دستیاران و نزدیکان همسرش اعتمادی ندارد. از جمله دو فرد مطلع از ماجرا عنوان داشته‌اند که ملانیا به طور خاص علاقه‌ای به حضور استفان بنون، استراتژیست ارشد پیشین ترامپ نداشت و این مسئله را به همسرش گفته بود. ملانیا همچنین از اخراج نابهنگام جان مک‌انتی، دستیار شخصی و جوان ترامپ ناراحت شده است.به نوشته واشنگتن‌پست، ترامپ پیش از ازدواج با ملانیا در 13 سال پیش، بر امضای یک قرارداد درباره سرنوشت دارایی‌هایش در صورت طلاق از ملانیا اصرار می‌کرد؛ همانگونه که با دو همسر پیشین خود کرده بود.


کد مطلب: 149690

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/149690/زندگی-جدای-آقا-خانم-ترامپ-کاخ-سفید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir