کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رعب و وحشت مردم در پي ورود بازيگران فيلم به پردیس کوروش و حركات داعشي

اقدام زشت عوامل فيلم ابراهيم حاتمي‌كيا

18 ارديبهشت 1397 ساعت 12:10

گروه جامعه: شب گذشته در اقدامي زشت و عجيب تبليغاتى داعشي‌هاي فيلم سينمايي حاتمي‌كيا (به وقت شام) با اسب وارد پرديس سينمايي كورش شدند و با ايجاد رعب و وحشت، مردم را تشويق به خريدن بليط اين فيلم نمودند كه در چند مورد با داد و فريادهاي زنان و كودكان و همچنين اعتراض برخي از مردان به اقدام داعشي اين افراد مواجه شد. تاسف‌بارتر اينكه شخص ابراهیم حاتمی کیا هم در حين انجام اين نمايش داعشي‌گونه در پرديس كوروش حضور داشت كه در سالن نمايش فيلم با اعتراض يكي از زنان حاضر مواجه شد اما حاتمي كيا بدون اشاره به فضاي وحشتي كه عوامل فيلمش براه انداخته بودند با خونسردي گفت اگر اين مراسم باعث توهين به كساني شده كار زشتيه، بقيه‌اش را نمي‌دونم! فيلم‌هاي ويدئويي مردم را از اين اقدام داعشي‌گونه را ببينيد:


...

...

...





در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي نيز مردم به شدت به اين مراسم وحشت‌آفرين و زشت واكنش منفي داشته‌اند كه چند مورد آن را مي خوانيد:
* آقای حاتمی کیا،چقدر فیلمتان بفروشد؟ چند جایزه وابسته و غیروابسته و تجلیل شفاهی، کتبی و مجازی بشود راضی میشوید؟ هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخواست.
*آمار دادن #به_وقت_شام ضررده ترین فیلم اکران نوروز بوده، خب این چیزارو میگین دوباره کارگردان وابسته عزیزمون حرص میخوره، میاد داد میزنه، دوباره داستان میشه، نگین دیگه برادر من.
* واكنش هومن حاجی عبداللهی، بازيگر سريال پايتخت به اقدام داعشی‌گونه عوامل فیلم به وقت شام:


تكميلي:
عذر خواهی ابراهیم حاتمی کیا بابت اقدام عجیب عوامل فیلمش

 این نمایش کوروش در شان "به وقت شام" نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.
 من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.
عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.


کد مطلب: 149697

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/149697/اقدام-زشت-عوامل-فيلم-ابراهيم-حاتمي-كيا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir