به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۴۹۸۳۵

حواشی جشن قهرمانی پرسپولیس

گروه ورزشی: سرخپوشان پایتخت جشن دومین قهرمانی پیاپی خود را برگزار کردند.
حواشی جشن قهرمانی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس جشن دومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر را برگزار کردند.. مدیران این باشگاه بعد از بازگشت تیم از امارات در سالن اجتماعات و همایش‌ صدا و سیما جشنی باشکوه با حضور بازیکنان، اعضای کادرفنی، پیشکسوتان و همچنین جمعی از هنرمندان برگزار کردند و به قدردانی از تیم خود پرداختند.

* برانکو به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی تیمش، تابلوی منقش به تصویر قهرمانی این تیم را تقدیم حمیدرضا گرشاسبی کرد و اینچنین از او تشکر کردند.
* نکته عجیب این جشن از قلم افتادن نام امید عالیشاه، هافبک سرخپوشان که بعد از پایان خدمت سربازی به این تیم بازگشته برای تقدیر بود. در حالی که نام تمامی بازیکنان برای حضور در مراسم تقدیر روی سن اعلام شد خبری از عالیشاه نشد. در نهایت با اعلام این موضوع به مدیران باشگاه در اتفاقی عجیب‌تر نام کاپیتان سابق پرسپولیس برای حضور روی سن اعلام شد و پک تقدیر مربوط به بشار رسن بدون پاکت جایزه نقدی به این بازیکن اهدا شد! بشار رسن در خلال برنامه با توجه به بیماری مادرش و بستری بودن در بیمارستان سالن را ترک کرده بود.
* در زمان خواندن نام ایگور پانادیچ، بازیکنان پرسپولیس یکصدا نام او را صدا کردند و تشویق ویژه‌ای کردند تا مشخص شود از محبوبیت خوبی در این تیم برخوردار است.
* برانکو ایوانکوویچ، با لقب پروفسور فوتبال ایران که موفق شده برای دومین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد به همراه کادر خود به روی سن دعوت شدند.
از علی پروین، حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا روغنی، جعفر کاشانی، حاجی بیگی، حسین کلانی و حمید جاسمیان دعوت شد تا با حضور روی سن جوایز و تقدیرهای این بخش را انجام دهند.
* محمود خوردبین، سرپرست و بازیکن سابق پرسپولیس اولین نفری بود که برای تقدیر از زحماتش به روی سن دعوت شد.

محمدرضا احمدی در ادامه در خصوص حمایت‌های طرفداران پرسپولیس از خودگفت: از لطف همه‌ی دوستان تشکر می‌کنم و البته مطمئن باشید هیچ کس با قصد و غرض گزارش نمی‌کند و ما همه فارغ از رنگ گزارش می‌کنیم.حسن ریوندی، طنزپرداز مهمان دیگری بود که روی صحنه رفت و برنامه خود را اجرا کرد.محمدرضا احمدی مجری این برنامه با اشاره به خاطره هت تریک دربی و ماجرای هت تریک مهدی طارمی و گلزنی مسلمان جو سالن را به سود خود شکل داد. او خاطره‌ای از فرشاد احمدزاده و‌گلایه هافبک پرسپولیس که مدعی شده بود هر زمان گزارش بازی این تیم را برعهده دارد آنها نتیجه نمی‌گیرند، گفت. احمدی اعلام کرد با این شرایط بازی برگشت پرسپولیس مقابل الجزیره را گزارش نخواهد کرد و دیدار استقلال و ذوب به او سپرده شده است.جعفر کاشانی، رییس هیات مدیره پرسپولیس روی سن حاضر شد و ضمن تبریک قهرمانی تیم، آرزو کرد این تیم روزی به باشگاهی کاملا حرفه‌ای تبدیل شده و به قهرمانی آسیا نیز دست یابد.جام های قهرمانی پرسپولیس در فصل هفدهم (سوپرکاپ و قهرمانی لیگ برتر) در روی سن قرار گرفته است.
مرجع : ایلنا