به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۵۰۰۷۶

سیف: تعجب می‌کنم كه می‌گویند استعفا داده‌ام

گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه از سمت خود استعفا نداده ام، گفت: این موضوع صحت ندارد و تعجب می‌کنم که چرا برخی افراد مباحث این چنینی را مطرح می‌کنند.
ولی‌الله سیف از تخصیص ارز مورد نیاز صنایع به نرخ ۴ هزار و ۲۰۰تومان خبر داد و گفت: خللی در روند واردات کالاهای اساسی ایجاد نشده است. وی در خصوص تامین نیاز صنایع به ارز ۴ هزار و ۲۰۰تومانی، اظهارداشت: حجم تخصیص ارز و ثبت سفارشی که انجام شده بر مبنای ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان طی یک ماه گذشته نزدیک به ۷ میلیارد دلار است. رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تخصیص رقم ۷میلیارد دلار در یک ماه بسیار رقم بالایی است، گفت: ۴ میلیارد دلار تامین ارز شده و روند واردات کشور در مسیر کاملا طبیعی خود در حال پیش روی است. خوشبختانه اقدامات جدید پیاده سازی درست شده و هیچگونه اختلالی در آن وجود ندارد. وی اضافه کرد: صنایع کشور در خصوص تامین نیاز خود به ارز ۴ هزار و ۲۰۰تومانی هیچگونه مشکلی ندارند. رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال مبنی به اینکه آیا خبر استعفای شما از ریاست بانک مرکزی صحت داشت؟، گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و از این موضوع تعجب می کنم که چرا برخی افراد مباحث این چنینی را مطرح می‌کنند.
 

مردم
Europe
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۸:۴۰
جالبه وزیر کشور انگلیس به خاطر چند مهاجر شخصا استعفا کرد حالا جناب سیف با این عملکردشان طلبکار هم هستند ! (359643)
مجتبی
United Arab Emirates
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۲۲:۲۴
خجالت هم خوب چیزی هست ، جناب سیف شما دلار را دوبرابر کردی، دیگر چقدر باید بالا رو که شما از رو بروی ؟ خدا نگذرد از کسانیکه سیف را به روحانی معرفی کردند (359645)