به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۵۰۱۱۵

برای توقف ایران به مواضع اسد حمله كنيد

گروه بين‌الملل: یک وزیر سابق اسزاييلي در سخنانی خواهان حمله به مواضع دولت سوریه به جهت متوقف کردنقدام‌های تحریک کننده ایران شد.
به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» «گدعون ساعر» حین دیدار از بلند‌یهای جولان گفت: «رژیم اسد باید متوجه هزینه‌های که می‌‌پردازد باشد، زیرا با این ادامه روند بین ایرانی‌ها، روسیه و سوریه مناقشه ایجاد می‌شود.» وی ادامه داد: «اگر متوجه شویم که روش‌های دیگر باعث تغییر مقاصد ایران نمی‌شوند، آنگاه باید به اهداف رژیم سوریه حمله کنیم.» وزیر سابق وزارت آموزش  اسراييل در خاتمه سخنان خود خواهان افزایش جمعیت صهیونیست‌ها در بلندی‌های جولان شد.

رئیس‌جمهور اسراييل نیز در اظهارنظری «ایران» را کماکان تهدیدی علیه موجودیت تل آویو نامید. به نوشته «یدیعوت آحارونوت»، «رووین ریولین» روز یکشنبه گفت که ایران تهدید جدی علیه اسرائیل است. بر این اساس، ریولین که در مراسم یادبود نظامیان در جنگ‌های 6 روزه حاضر بود، گفت: «ما حتی برای یک دقیقه نیز فراموش نمی‌کنیم که مسابقه تسلیحاتی ایران در مرزهای ما قرار دارد. ما به طور مداوم آن را تحت نظر داریم تا اسرائیل و مرزهای خود را حفظ کنیم.»

وزیر جنگ رژیم اسراييل نیز چند روز قبل با متهم کردن ایران به تلاش برای گشودن جبهه سوم از بلندی‌های جولان، تاکید کرد اجازه نمی‌دهند سامانه‌های پدافند موشکی ایران باعث بسته شدن آسمان فلسطین اشغالی شود. «آویگدور لیبرمن» هشدار داد سامانه‌های پدافند موشکی ایران مستقر در سوریه می‌تواند باعث بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی شود.
برچسب ها: بشار اسد اسرائیل