به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۵۰۱۳۶

برانکو دوساله با پرسپوليس تمدید کرد

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس در فاصله 24 ساعت مانده به پایان قراردادش با این تیم، طی توافقی با مدیران باشگاه قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
برانکو دوساله با پرسپوليس تمدید کرد
برانکو ایوانکوویچ که در اواخر لیگ چهاردهم و در شرایطی که سرخپوشان شرایط مناسبی در لیگ برتر نداشتند، نیمکت این تیم را از آن خود کرد، در پایان لیگ پانزدهم قرارداد خود را به مدت دو فصل با این تیم تمدید کرد. آنها در پایان لیگ پانزدهم در شرایطی عجیب و با قانون آوراژ گل قهرمانی را به حریف واگذار کردند و با نائب قهرمانی به کار خود خاتمه دادند. اما موفقیت برانکو ایوانکوویچ برای شکل دادن تیمی که نمایش مقتدرانه و کیفیت آن باعث آشتی و امیدواری هواداران شده بود، مدیران وقت را به تمدید قرارداد با او وادار کرد. سرمربی کروات نیز به خوبی این اعتماد را پاسخ داد و در نهایت طی مدت قرارداد جدیدش افتخارات جالب توجهی را به موزه این باشگاه اضافه کرد. قهرمانی در دو لیگ برتر شانزدهم و هفدهم فوتبال ایران، قهرمانی در سوپرکاپ ایران و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در کنار صعود این فصل و ادامه ماجراجویی در جمع هشت تیم برتر آسیا را در دسترس خود می‌بینند. اتفاقاتی که شوق هواداران را برای ادامه همکاری با مربی موفق این تیم همراه داشت و طی این مدت آنها با نگران بزرگی روزهای پایانی فصل را دنبال می‌کردند.
برانکو ایوانکوویچ اما دقایقی قبل و پیش از جدال حساس  تیمش مقابل الجزیره امارات در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا توانست به توافق نهایی با مدیران این باشگاه دست یابد و در نهایت قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. بر این اساس او تا پایان لیگ نوزدهم در کنار این تیم خواهد بود و باید دید ادامه این همکاری چه نتایجی برای پرسپولیس و مرد کروات در پی خواهد داشت.
مرجع : ایسنا