کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات تند كیروش و قلعه‌نوعی علیه یكدیگر!

25 ارديبهشت 1397 ساعت 14:43

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت‌های سرمربی تیم ذوب آهن پاسخ داد و گفت: من هیچ شک و شبهه‌ای درباره صلاحیت بالای شما برای جایگزینیم در آینده‌ای نزدیک ندارم.


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در پاسخ به صحبت‌های امروز سرمربی تیم ذوب آهن که در یکی از سایتهای خبری منتشر شده گفت: آقای قلعه نویی! لطفا خود را پشت داستانهای ماسک گونه پنهان نکنید. لطفا سعی نفرمایید که اذهان عمومی را به سمت دیگری ببرید. شما به صورت رسمی صداقت، وجاهات و تعهد کاری من را زیر سوال بردید. اگر این کار در پرتغال می افتاد می دانستم چطور پاسخ دهم اما به خاطر اینکه در ایران هستیم و می دانم در 5 دقیقه دیگر از طرف رییسم و فدراسیون هشدار دریافت می کنم، ققط از شما تشکر می کنم.
 

وی افزود: بیایید راجع به چند مطلب شفاف صحبت کنیم. یک اینکه ما می توانیم محترمانه با هم اختلاف نظر داشته باشیم اما وقتی شما می فرمایید که من این لیست را به صورت عمدی برای لطمه به شما و تیمتان اعلام کردم، با این فرضیه صداقت، وجاهت و تعهد کاری من را زیر سوال می برید، پس خواهش می کنم فضا را غبار آلود نکنید تا صورت خود را پنهان کنید. دوم اینکه مدیرعامل شما به ما اطلاع داد که این شما بودید به همکاری بازیکنانتان با تیم ملی لطمه زدید. اگر این دروغ است، رسما اعلام کنید و به بازیکنانتان توضیح دهید. از طرف بنده قضیه به پایان رسیده است. کی روش ادامه داد: سوم اینکه فقط جهت یادآوری، این مطلب جدیدی نیست که من هنوز به صورت شفاف به یاد دارم اتفاقی که در جام جهانی 2014 افتاد وقتی شما به توافقی که با من درباره آماده سازی جام جهانی قبلی کردید، پایبند نبودید.

سرمربی تیم ملی افزود: درباره حضور در قرعه کشی جام ملتهای آسیا، شما یک بار دیگر حرفه ای گری من را زیر سوال بردید. همانطور که احتیاج نیست به شما یادآوری کنم شما کسی هستید که به صورت رسمی اعلام کردید حتی بازیهای تیم ملی را نمی بینید. اگر بنده در قرعه کشی جام ملتها نبودم اولا به خاطر این بود که آن مراسم برای مربیان تیمها در جام ملتها بود و ثانیا بنده برای منافع تیم ملی مشغول به کار بودم تا بتوانم تلاش کنم برنامه های مهم تیم ملی را نجات دهم؛ ببخشید، عذرخواهی می کنم، برنامه های تیم ملی نه، برنامه های یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا. کی روش افزود: راجع به آینده خودم هم می خواهم این را بگویم که من هیچ شک و شبهه ای درباره صلاحیت بالای شما برای جایگزینیم در آینده ای نزدیک ندارم؛ الان که یک زمینی با بالاترین استانداردها، یک ساختمان با بهترین امکانات برای تیم ملی و بازیکنانی بسیار فوق العاده آماده برای دعوت به تیم ملی اینجا وجود دارد.
واکنش قلعه‌نویی به صحبت‌های کی‌روش/ شاید ندانند پدرشان کیست!
دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از کمیته اخلاق برای رسیدگی نکردن به یک پرونده متعجب است، به صحبت‌های سرمربی تیم ملی و توهین ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.  امیر قلعه نویی درباره بازی امروز ذوب آهن و استقلال گفت: این بازی سختی است و نگاه عاشقی و مسئولیتی است. نیمه اول این بازی در اصفهان تمام شده است. در بازی امروز هدف اولمان این است که به گل برسیم. برای همین ترکیب‌مان را هجومی تر در نظر گرفته ایم. وی درباره صحبتهای کی روش مبنی بر اینکه از اظهارات قلعه نویی شگفت زده شده است و اینکه زمان ارسال لیست تیم ملی تمام شده بود، تصریح کرد: از آقای کی روش خواهش می کنم اگر می خواهد صحبتی کند این چیزها را در نظر بگیرد. زمان بندی ارسال لیست تیم ملی را می دانم ولی کی روش می توانست لیست را ارسال کند و بعد اعلام کند. فکر کنم چون کی روش به ریز مسائل توجه ندارد به مصاحبه ام توجه نکرده است. گفتم که اعلام لیست را بعد از بازی ما می گذاشت و اتفاقی نمی افتاد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است اعلام لیست تاثیری در روحیه بازیکنان تیمش دارد؟ گفت: بالاخره یکسری بازیکنان در تیم ما سال خوبی داشتند. کی روش حق دارد هر بازیکنی که دوست دارد انتخاب کند. ما که نمی توانیم در کارش دخالت کنیم ولی بعضی از بازیکنان برای خودشان شانسی را برای دعوت به تیم ملی قائل بودند. شاید بازیکنان ما فکر می کردند یک نیم نگاهی به لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا هست؛ الحمدالله این نیم نگاه هم به ذوب آهن نبود و فقط یک نماینده در تیم ملی داریم. چون بازی حساسی است، بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی بالا می روند و بازیکنان ما افت می کنند.
قلعه نویی در خصوص اینکه گفته می شود بازی با استقلال آخرین حضور شما روی نیمکت ذوب آهن است و پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی مطرح شده است؟ گفت: تمام فکر و ذکرم مسائل ذوب آهن بوده است و وجدانا به چیز دیگری فکر نکرده ام. برنامه ای به ذوبی ها داده ایم. امسال سال خوبی برای من بود. نقطه تاریک ما نیم فصل اول و چند نفری بودند که امیدوارم کمیته اخلاق زودتر به این مسئله رسیدگی کند تا مسائل روشن شود و مردم مشکلات نیم فصل اول ما را بدانند. مثل مشکلاتی که در استقلال داشتم.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: از تورک و کمیته اخلاق تعجب می کنم که بر اساس صحبت‌های کریم بوستانی و هاشم بیگ زاده به یک پرونده مسئله رسیدگی نمی کند. برایم جای سئوال است. چرا به آن پرونده ورود نمی کند. بیگ زاده و بوستانی حرف‌های زیادی زده اند. آن پرونده اظهر من الشمس است. قلعه نویی با بیان اینکه دو روز پیش هم در کمیته اخلاق و در ارتباط با بازیکنان ذوب آهن یک جلسه ای بوده و یکسری مسائل روشن شده است، افزود: در مجموع در اصفهان آرامش است و می توان کار را خوب انجام داد. اگر برنامه من انجام شود حتما در خدمت ذوب آهن هستم ولی اگر نباشد به گزینه های دیگر فکر می کنم. دعا می کنم تراکتور و سپاهان به روزهای خوبشان برگردند.

وی که با رادیو جوان گفتگو می کرد در خصوص هجمه هایی که به وی بعد از بازی رفت ذوب آهن و استقلال شد، گفت: می خواهم یک شعر بخوانم: گر مرید راه عشقی فکر بدنامی نکن. اینجا عشق یعنی خداوند. اگر کار و راهت برای خدا باشد دیگر مهم نیست این و آن چه می گویند. آنجایی که کار می کنیم و نانی که به خانه می بریم، ناموس ورزشی ما می شود. باید با تمام وجودمان کار کنیم. متاسفانه چند نفر در فضای مجازی آنچه در شان خودشان و خانواده‌شان است را به من گفتند. البته آنها خانواده ندارند و اگر هم داشته باشند شاید درست و حسابی ندانند پدرشان کیست!


کد مطلب: 150210

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/150210/اظهارات-تند-كیروش-قلعه-نوعی-علیه-یكدیگر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir