به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۵۰۳۷۷
سهیلا جلودارزاده:

رقبای شکست خورده به دنبال ایجاد ناامیدی

گروه سیاسی: یک عضو فراکسیون امید معتقد است که دولت در بخش امور خارجه موفق بوده است. او می‌گوید هرچند که برخی از ملاحظات باعث شده که زحمت‌ها در این راستا نادیده گرفته شود اما اگر از شروع دولت مسئله برجام پیش نیامده بود ما در حال حاضر یک ملت متجاوزی جلوه داده می‌شدیم.
رقبای شکست خورده به دنبال ایجاد ناامیدی
29 اردیبهشت سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است که حسن روحانی توانست با اختلاف 8 میلیون رأی، بر رقیب خود یعنی ابراهیم رئیسی پیروز شود؛ سهیلا جلودارزاده نماینده تهران در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی  به عملکرد دولت در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: نه می‌توانیم دولت را نفی کنیم و نه می‌توانیم از آن تعریف کنیم. چون بخشی از عملکردهای دولت خوب  و بخشی نیز به لحاظ ضرورت‌ها و ملاحظاتی سیاسی که داشتند، ضعیف بوده و باید دولت و آقای روحانی باید به فکر اجرایی کردن شعارهایشان باشند.وی ادامه داد: دولت در بخش امور خارجه موفق بوده است هرچند که برخی از ملاحظات باعث شده که زحمت‌ها در این راستا نادیده گرفته شود اما اگر از شروع دولت مسئله برجام پیش نیامده بود ما در حال حاضر ملت متجاوزی جلوه داده می‌شدیم.این نماینده مجلس تاکید کرد: امروز جامعه جهانی هم حق را به ایران می‌دهد چون ثابت کردیم که اهل مذاکره و عمل به قوانین هستیم و حقوق بشر را رعایت می‌کنیم و کسانی که انبارها و زرادخانه‌هایشان پر از سلاح‌های اتمی است و توافقات را برهم می‌زنند و جنگ‌افروزی می‌کنند، مقصر هستند.
 
جلودارزاده ادامه داد: حداقل موفقیت دولت آقای روحانی اثبات حقانیت یک ملت درزمینهٔ مسائل بین‌المللی بود. البته دولت باید درزمینهٔ مسائل داخلی قوی‌تر عمل کند.این نماینده مجلس در خصوص ضعف‌های دولت، گفت: عدم توانایی دولت در باز کردن گره‌هایی که به اقتصاد، صنعت و تولید در کشور مربوط می‌شود، ضعف دولت است. این گره‌ها باید باز شود و موارد کوچکی است که تنها نیاز است که آقایان وزرا وسعت دید پیدا کنند. در حال حاضر شاخص‌های ما در کسب‌وکار بسیار وحشتناک است درحالی‌که با اقدامات کوچک می‌توان این مشکلات را حل کرد.جلودار زاده ادامه داد: بیش‌ازحد بدبینی داشتیم و بیش‌ازحد سد و مانع و قانون وضع کردیم که می‌خواهیم اجرایی شود در حالی که باید این سدها و موانع را برداریم.وی در خصوص عملکرد شخص روحانی در یک سال اخیر، گفت: آقای روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم در دو دوره انتخابات هستند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند و قابل‌احترام است. ما نماینده مردم هستیم و نمی‌توانیم به منتخب مردم که سند مشروعیت خودمان است خرده بگیریم و بی‌احترامی کنیم و باید با ایشان همکاری کنیم.
 
این عضو فراکسیون امید به چرایی ایجاد موج ناامیدی باگذشت یک سال از عمر دولت اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد ناامیدی در کشور به دلیل عوامل داخلی و خارجی است. در داخل کسانی که نتوانستند در رقابت با آقای روحانی پیروز شوند به دنبال ایجاد ناامیدی هستند. قدرت‌هایی هم در خارج از کشور به دنبال پمپاژ ناامیدی هستند. ما دومین کشور دارای منابع قابل‌توجه نفت و گاز در دنیا هستیم و خیلی‌ها دوست دارند که ایران ضعیف، آشفته و درگیر جنگ‌های داخلی باشد.جلودار زاده در خصوص اینکه چه کسانی به دنبال ناامید کردن مردم در داخل کشور هستند، گفت:‌ در داخل کسانی که قدرت را دوست دارند و می‌خواهند در کسب قدرت بلامنازع باشند و بر مراکز ثروت چنبره بزنند به دنبال ایجاد موج ناامیدی در کشور هستند. این افراد در 8 سالی که در قدرت بودند نشان دادند که چه شرایطی را دوست دارند و ثروت بادآورده و بدون حساب‌وکتاب به آن‌ها مزه می‌دهد. توصیه من به این افراد این است که از خدا بترسند.
مرجع : اعتمادآنلاین