به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۵۰۳۸۳
کدام ستاره‌ها جام جهانی را از دست دادند؟

ورود این آقایان به جام جهانی ممنوع!

گروه ورزشی: با اعلام لیست نهایی تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه بازیکنان مطرحی این تورنمنت مهیج را از دست دادند.
ورود این آقایان به جام جهانی ممنوع!
طبق روال اکثر تورنمنت‌های ورزشی بازیکنانی مطرحی این بار در جام جهانی روسیه به علت مصدومیت یا تصمیم سرمربیانشان غایب هستند.البته این جام جهانی با اینکه ستاره‌های سرشناسی در آن حضور ندارند، متفاوت نیست. لیست مسافران روسیه از سوی اغلب تیم‌ها اعلام شده و اکنون می دانیم که چه کسی نماینده‌ی برزیل، فرانسه، پرتغال و انگلستان خواهد بود در روسیه خواهد بود.نشریه مارکا به معرفی این بازیکنان پرداخته که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:
تیم غایب 1
کریم بنزما و زلاتان ایبراهیموویچ هر دو این مسابقات را از دست خواهند داد که البته با غیبت در بازی‌های مقدماتی این سورپرایز بزرگی نبود. فرم خوب جفری گوندوگبیا در والنسیا سرمربی فرانسه را متقاعد نکرد که او به جای استیون انزونزی به تیم ملی دعوت شود در حالیکه خاویر پاستوره، آدریان رابیوت و ماریو گوتزه هم چنین شرایطی داشتند. عدم دعوت جو هارت یک تصمیم تعجب برانگیز بود؛ گرت ساوتگیت تصمیم گرفت او را به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت نکند اگرچه این اتفاق پس از یک فصل داخلی وحشتناک با وستهام پدید آمد. انتخاب خط دفاعی برزیل شگفتی‌های فراوانی داشت، مهم‌تر از همه الکس ساندرو از آن خارج شد و فیلیپ لوئیس به جای ستاره یوونتوس دعوت شد. تصمیم‌های آنتونیو کونته برای نیمکت نشینی داوید لوئیز این بازیکن را از لیست برزیل دور کرد و ازیکول گارای هم نتوانست نظر مثبت خورخه سمپائولی برای حضور در تیم ملی آرژانتین را دریافت کند. دنی آلوز با مصدومیتی که در فینال جام حذفی فرانسه داشت بزرگترین غایب تیم ملی برزیل در این تورنمنت خواهد بود. 
 ØªÛŒÙ… غایب 2
نتو این فصل در تمامی بازی‌های والنیسا در لالیگا حضور داشت اما قادر به پیوستن به اردوی تیم ملی برزیل نبود همانطور که از لالیگا لوکاس دینیه، کلمنت لگنت و نلسون سمدو به روسیه نمی‌روند. دیمیتری پایت یکی از امیدهای دیدیه دشان برای فرانسه در جام جهانی بود اما مصدومیت او در فینال لیگ اروپا آرزوهای این مهاجم را به باد داد. یکی از بهترین بازیکنان این فصل در لیگ انگلیس جک ویلشر بود که به همراه آرسنال لیگ اروپا را هم تجربه کرد اما گرت ساوتگیت برای تیم ملی انگلیس او را انتخاب نکرد. الکس چمبرلین با انتقال از آرسنال به لیورپول برای یورگن کلوپ مفید بود اما مصدومیت طولانی او را از روسیه دور کرد. اریک لاملا و لوکاس مورا به همراه تاتنهام فصل امیدوارکننده‌ای داشتند اما جام جهانی روسیه حسرت بزرگی برای آنها خواهد بود. الکساندر لاکازت در لیگ انگلیس 14 بار برای آرسنال گلزنی کرد اما دشان برای فرانسه اولیویر ژیرو را به او ترجیح داد.  
تیم غایب 3
اسون اولرایش در غیبت مانوئل نویر بهترین بازی‌ها را برای بایرن مونیخ به ارمغان آورد اما در لیست یواخیم لو جایی نداشت. فابیو کونترائو، جیسون موریلو و جائو کانسلو سه مدافع دیگری هستند که جام جهانی روسیه را از دست دادند. آیمریک لاپورته از منچسترسیتی به تیم ملی فرانسه دعوت نشد. آدام لانانا با مصدومیت در اواسط فصل معلوم بود به جام جهانی نمی‌رسد؛ امره جان و کینگزلی کومان هم به همین دلیل غایب هستند. برونو فرناندس ستاره اسپورتینگ لیسبون بود که موفق شد آندره گومز از بارسلونا را از تیم ملی پرتغال دور کند. آنتونی مارسیال دیگر غایب فرانسه در جام جهانی است.
مرجع : ایلنا