به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۵۰۴۴۸

ترفند‌های پرسپولیس و استقلال درفصل انتقالات

گروه فرزشی: دغدغه های قرمز و آبی برای نقل و انتقالات جنس متفاوتی دارد؛ پرسپولیس هرجور که هست می‌خواهد در فصل نقل و انتقالات فعالیت کند.از آن البته «شفر» هم بیکار ننشسته و هم لیست ورودی دارد و هم لیست خروجی.
ترفند‌های پرسپولیس و استقلال درفصل انتقالات
تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی امکان فعالیت در بازار را ندارد.آن هم به دلیل محرومیتی که در پرونده طارمی به آن دچار شده. با این حال مسئولان پرسپولیس بی کار ننشسته اند و سخت در تلاشند تا هرجور شده بتوانند بازیکن مورد نظرشان را جذب کنند و این محرومیت را دور بزنند.

مدیران پرسپولیس در نظر دارند که با بازیکنان مورد علاقه شان قرارداد ببندند و آن ها را برای نیم فصل به تیم های دیگر قرض بدهند و بعد پس بگیرند.همچنین پرسپولیسی ها تلاش خواهند کرد بازیکنان جدیدشان را قانع کنند که نیم فصل با آن ها تمرین کنند و بعد از نیم فصل دوم برای تیم به میدان بروند.

از آن البته «شفر» هم بیکار ننشسته و هم لیست ورودی دارد و هم لیست خروجی که هر دو لیست را نیز به صورت محرمانه در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار داده است. اما با این وجود تا زمانی که هر یک از بازیکنان مورد نیاز شفر جذب نشوند، باشگاه استقلال بازیکن که در آن پست در لیست مازاد شفر قرار دارد را معرفی نخواهد کرد.

در واقع سرمربی آلمانی آبی پوشان نمی‌خواهد پیش از آن که گزینه‌های مورد نظرش را در پستهای مختلف جذب کند معادل آن بازیکنی را از لیست تیمش کنار بگذارد. گفته می‌شود در لیست بازیکنان مورد نیاز شفر بازیکنانی در هر سه خط دفاعی، میانی و حمله به حضور دارند.
مرجع : خبرآنلاین