کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمون یکی از 5 ستاره مخفی جام جهانی

خبرآنلاین , 30 ارديبهشت 1397 ساعت 13:08

گروه ورزشی: جام جهانی 2018 روسیه 25 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است. در این بین بازیکنانی در ترکیب تیم‌ها حضور دارند که شاید در نگاه اول آنها را ستاره ندانیم ولی می‌توانند با درخشش در این جا نام خودشان را به عنوان ستاره جام جهانی مطرح کنند.


نام سردار آزمون در بین یکی از پنج ستاره مخفی جام جهانی روسیه قرار گرفته است. به‌ گزارش Sportman، جام جهانی 2018 روسیه 25 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است. در این بین بازیکنانی در ترکیب تیم‌ها حضور دارند که شاید در نگاه اول آنها را ستاره ندانیم ولی می‌توانند با درخشش در این جا نام خودشان را به عنوان ستاره جام جهانی مطرح کنند.

درست است که علیرضا جهانبخش با به ثمر رساندن 21 گل و ثبت 12 پاس گل عملکرد درخشانی در لیگ هلند داشت، با این حال سردار آزمون خطر اول گلزنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای رقبا محسوب می‌شود. این بازیکن 23 ساله در بازگشت به روبین کازان عملکرد چندان خوبی نداشت ولی رفته رفته به فرم مطلوب خود بازگشت. او در هشت بازی آخر خود در لیگ روسیه موفق به زدن پنج گل و ثبت سه پاس گل شد. آزمون همچنین در رده ملی با زدن 23 گل در 31 مسابقه مسیر علی دایی را طی می‌کند و باعث امیدواری فوتبال دوستان ایرانی شده است.
دیگر ستاره‌های مخفی جام جهانی از نظر این پایگاه اینترنتی به شرح زیر هستند:
امین حارث - مراکش
گونکالو گوئدس - پرتغال
کریستین پاوون - آرژانتین
ترزگه - مصر


کد مطلب: 150472

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/150472/آزمون-یکی-5-ستاره-مخفی-جام-جهانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir