کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیشترین فروش در بازار گوشی‌های هوشمند

برترین ها , 30 ارديبهشت 1397 ساعت 16:10

گروه فناوری: بر اساس بررسی هایی توسط سایت Counterpoint در ماه مارس، لیست گوشی های برتر در بازار فروش اخیر معرفی شدند. در این میان iPhone X در ماه های اخیر 3.5 درصد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد و در جایگاه اول فروش قرار گرفت.


 در این رتبه بندی شاهد iPhone 8 با 2.3 درصد در جایگاه دوم هستیم و جایگاه سوم برای اولین بار در تاریخ به گوشی هوشمند Redmi 5A از شیائومی با 1.8 درصد اختصاص داده شد.
آیفون X بیشترین فروش را در بازار گوشی داشته است!
در این جدول که در ماه مارس تهیه و جمع بندی شد شاهد محصولاتی از برندها و کمپانی های مختلف هستیم. در این جدول همچنین شاهد گوشی میانرده ی Oppo A83 از یک کمپانی چینی هستیم که جایگاه چهارم را با 1.8 درصد به خود اختصاص داد. در ادامه نیز پرچمداران سامسونگ یکی پس از دیگری بازار فروش را به دست گرفتند که می توان به گوشی های Samsung Galaxy S9 و S9+ اشاره کرد که 1.6 درصد از سهم بازار فروش را داشته اند. در ادامه شاهد رقابت iPhone 7 با دو پرچم دار سامسونگ هستیم که با 1.6 درصد پس از S9 و S9+ در جایگاه هفتم این دسته بندی قرار گرفت.سه جایگاه آخر متعلق به iPhone 8 با 1.4 درصد، Galaxy J7 Pro با 1.4 درصد و iPhone 6 با 1.2 درصد است. فروش آیفون X همچنان در حال رشد است و این ضرر بزرگی برای گوشی های پرچمدار سامسونگ خواهد بود. البته لازم به ذکر است در بین گوشی های میانرده برندهای Samsung، Honor از Huawei و Xiaomi بیشترین فروش را داشته اند و نیمی از بازار جهانی فروش گوشی هایی با قیمت 100 تا 199 دلار را در دست دارند.


کد مطلب: 150483

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/150483/بیشترین-فروش-بازار-گوشی-های-هوشمند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir