به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۵۰۵۷۹

بهترین تورهای مسافرتی در خرداد

گروه گردشگری:ابتدای خرداد ماه بهترین زمان سفر رفتن است، زیرا در این روز‌ها هنوز تعطیلات شروع نشده و تور استانبول و گرجستان ارزان شده است و آب و هوای آن برای سفر رفتن مناسب است.
استانبول و گرجستان به دلیل نزدیک بودن به ایران مقصد‌های مناسبی برای سفر چند روزه کوتاه هستند بخصوص که نیاز به ویزا ندارند.
 

 
استانبول؛ شهری در کنار دریای مرمره
تور استانبول بهترین و دقیق‌ترین انتخاب برای سفر چند روزه در خرداد است، هوا بسیار دل‌انگیز شده و عصر‌ها قدم زدن در کنار تنگه بوسفر و خوردن شام در رستوران های زیر پل، رو به دریای مرمره، بهترین عصر بهاری را برای‌تان می‌سازد.
با هر بودجه‌ای می‌توانید سفر ناگهانی و پر از هیجان به استانبول داشته باشید، این شهر از هتل‌های سه ستاره ارزان و خوب تا هتل‌های پنج ستاره لوکس مثل گروه هتل‌های مارمارا که در بهترین نقاط شهر بنا شده‌اند، برخوردار است.

استانبول مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه در مرز دو قاره اروپا و آسیا واقع شده و تنگه بوسفور نشان جدا کننده این مرز است که این واقعیت زیبایی اینجا را دو چندان می‌کند.
واحد پول ترکیه لیر است و حتی می‌توانید بجای خرید دلار فقط لیر همراه ببرید البته صرافی‌ها و مراکز عوض کردن واحد پول در استانبول فراوان است و مشکلی نخواهید داشت. ساعت ترکیه یک ساعت و نیم از ایران عقب تر است، به این نکته دقت کنید که ساعت پروازی نوشته شده در بلیط پرواز استانبول به وقت شهر مقصد نوشته شده است. برای ساعات پروازی دست شما برای انتخاب بسیار باز است به خاطر اینکه  ایر لاین‌های زاگرس، قشم ایر و اطلس جت در ساعات مختلف و همه روزه به مقصد استانبول و تهران پرواز دارند و اکثر پروازهای تور استانبول در آژانس مقتدر سیر هم با همین خطوط برنامه ریزی شده که به راحتی سفری دلچسب را تجربه کنید.

از هر کجای استانبول مسجد ایاصوفیه به راحتی دیده می‌شود. ساختمان فعلی ایا صوفیه در دوره‌ی امپراتوری بیزانس ساخته شد که نماد قدرت و ثروت امپراطوری برای جهانیان بود اما بعد از تسخیر قسطنطنیه توسط سپاه عثمانی تسخیر شد و این کلیسا به مسجد تبدیل شد و در نهایت در قرن بیستم به یک موزه برای بازدید گردشگران تبدیل شد. از ایاصوفیه تا بازار بزرگ استانبول راهی نیست، می‌شود در این مسیر قدم زد و از کافه رستوران‌های خوب و مغازه‌های سوغاتی فروشی سنتی دیدن کرد.

سفر به استانبول هم حال و هوایی تازه و خوش به شما می‌دهد و هم شما می‌توانید بهترین خرید‌های سال را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از مراکز خرید استانبول مخصوصا خیابان استقلال انجام دهید و در هزینه خرید سالیانه هم صرفه جویی کنید. یادتان نرود در عصر‌های استانبول قهوه ترک یا چای را با باقلوای ترکی امتحان کنید.
می‌توانید با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای دریافت اطلاعات دقیق هتل و پرواز استانبول مشورت کنید، لازم به ذکر است در تمامی تور های پیشنهادی آژانس شما با ترانسفر فرودگاهی رایگان به هتل رسانده می‌شوید و تمامی هتل ها دارای صبحانه رایگان هستند. از سفر استانبول نهایت لذت را ببرید.
 
گرجستان؛ مسیر اتصال شرق و غرب
محل تمام اتفاقات مهم گرجستان تفلیس است شهری که مردمان‌ش فرهنگی آمیخته از شرق و غرب دارند.
این شهر در گذشته نمانده و با پیشرفت‌های امروزی همراه شده، منظره شهری زیبا و سرسبز با معماری قدیم و آمیخته با مدرنیته را در این شهر می‌بینید. این‌جا در سال‌های اخیر بسیار پر‌طرفدار شده، مخصوصا که هم شهری ارزان است و غذاهای خوش طعم آنان به ذائقه ایرانیان خوش می‌نشید. سفر چند روزه به گرجستان را در ابتدای لیست مقصد‌های گردشگری خود قرار دهید و از بودن در این سرزمین زیبا لذت ببرید.
 


در این شهر گزینه‌های اقامتی فراوان دارید، توصیه ما این است که برای راحتی بیشتر هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید که هم از خدمات و صبحانه خوب رایگان هتل بهره‌مند شوید و هم خیال‌تان از خدمات هتل راحت باشد.
تفلیس شهر کافه‌ها و رستوران‌های شبانه بیدار است. همین‌که به شهر قدیم تفلیس بروید، با تصویرهای رویایی روبرو می‌شوید خانه‌های رنگی با بالکن‌های پر گل، میدان‌های کوچک و بزرگ و کافه‌ها و رستوران‌های هیجان‌انگیز که بهترین غذاهای گرجی را با نوشیدنی‌های خوشمزه، برایتان سرو می‌کنند. این شهر با داشتن معماری چشمگیر و زیبای ساختمان‌‌های‌ش سوژه خوبی برای عکاسی هستند.

برای خرید به سراغ دو مرکز خرید ایست پوینت و تفلیس مال بروید که بسیاری از برندهای خارجی را در آنها می‌یابید. البته در گشت و گذار در خیابان روستاولی و میدان آزادی انواع مغازه‌های مختلف برای خرید سوغاتی هستند. اگر عاشق چیز‌های قدیمی و عتیقه هستید، برای دیدن هم که شده به خیابان درای بریج سر بزنید که از خرید حتی سردرگم می‌شوید. یادتان بماند که واحد پولی آنها لاری است و باید پول‌تان را تبدیل کنید.
شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و زاگرس پرواز‌های مستقیم به تفلیس و باتومی دارند تمامی تور‌های ارائه شده آژانس مقتدر سیر با همین ایرلاین‌ها است. برای راحتی گردشگران این آژانس ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان به هتل را برای شما در نظر گرفته است تا سفر خوشی را داشته باشید.

در این روز‌ها لذت بردناز سواحل دریای سیاه و باتومی بسیار دلچسب است، ما به شما تور ترکیبی تفلیس و باتومی را پیشنهاد می‌کنیم که بعد از چهار شب اقامت در تفلیس به باتومی زیبا می‌رسید با هتل‌های مجلل و لوکسی که دارد، هیچ وقت این سفر را از یاد نمی‌برید. در اینجا خوش بگذرانید و در بلوار باتومی دوچرخه اجاره کنید و در امتداد خط ساحلی و زیبای آن دوچرخه سواری کنید. به رستوران‌هایی که در بالای هتل رادیسون بلو هستند بروید خوردن غذاهای بین المللی در این رستوران‌ها با منظره تمام شهر و ساحل زیبا تجربه به یاد ماندنی می‌شود.

خرداد ماه با هوای دلچسب بهترین زمان سفر به گرجستان با نرخ ارزان تور است از مشاوره کارشناسان مقتدر سیر برای خرید استفاده کنید و بهترین هتل و پرواز را برای سفرتان انتخاب کنید. در همین روزها چمدان ببندید و مسافر تور گرجستان باشید.